Gå til innhold

Stemmen i 4 stjerners middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Anders Hatlo som er stemmen i 4 stjerners med gjestene? At han faktisk er hjemme hos dem, med på butikken... eller kommenterer han bare oppå klippene? :)

Anonymkode: 19416...89c

Skrevet

De har jo samtaler så han er nok med :) 

Anonymkode: 4ce04...2a5

Skrevet

Nei, han er ikke tilstede. Han er ikke ung. 60-årene? Andre stiller spørsmålene. Og så kommenterer han.

Anonymkode: c7e7f...2ca

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er ikke tilstede. Han er ikke ung. 60-årene? Andre stiller spørsmålene. Og så kommenterer han.

Han er ikke eldre enn han føler seg!! 

Anonymkode: 75dbd...f73

• Liker 4
Skrevet

Han legger på kommentarer i studio, stiller spørsmål reporteren som var med har stilt etc. Det var ganske artig den episoden han selv var vert, og samtidig hadde reporterstemmen.

Anonymkode: 4c403...157

• Liker 12
Skrevet

Han er fysisk til stede, dersom gjester kjenner han godt nok (typ eldre folk).  Er få ganger det skjer, men innimellom 🙂 

Da Marna Burøe var vert, ble han med på Instagram. Meget mulig dette var iscenesatt, men det var han som var der :Knegg:

Anonymkode: 862c4...cd5

Skrevet

Hvorfor er han kun fysisk til stede dersom gjestene «kjenner han»? 

Anonymkode: ebdf7...3d2

• Liker 2
Skrevet

Reporteren stiller spm i "talking heads" intervju, som blir klippet bort. de redigerer inn fortellerstemmen som spør "hurtigere", og så klipper inn at de svarer.

(derfor han "spør så dumt", og liksom kommenterer svarene deres osv. han har på en måte "reaction commentary" til deres intervju/spm. beklager masse låneord her.) 

baserer dette på gamle episoder, vet ikke om det er samme regla ennå. 

Anonymkode: 13815...c4e

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg er nær venn med en som var med i 4-stjerners middag og Anders Hatlo er ikke fysisk med på innspillingene. Kommentarene og spørsmålene han stiller er lagt på i ettertid i studio. Siden noen før meg spurte; han er faktisk 72 år (født 17. august 1947) så han holder seg utrolig godt (som "svar" til AB 2ca over her).

Endret av 911
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, 911 skrev:

Jeg er nær venn med en som var med i 4-stjerners middag og Anders Hatlo er ikke fysisk med på innspillingene. Kommentarene og spørsmålene han stiller er lagt på i ettertid i studio. Siden noen før meg spurte; han er faktisk 72 år (født 17. august 1947) så han holder seg utrolig godt.

Men de har jo brukt navnet hans flere ganger. Blant annet ved Oralbee som skulle finne rap-navn til Anders. 

Anonymkode: 4ce04...2a5

Skrevet
På 23.2.2020 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Har sett at han har vært tilstede i enkelte episoder, men stort sett er nok stemmen lagt på i etterkant, ja. Men hva har egentlig alderen hans med det å gjøre😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Påkrevd skrev:

Har sett at han har vært tilstede i enkelte episoder, men stort sett er nok stemmen lagt på i etterkant, ja. Men hva har egentlig alderen hans med det å gjøre😄

OK. De episodene kompisen min var med i var ikke Anders tilstede i alle fall. Alderen tok jeg med siden AB 2ca "spurte" om dette og anslo den til 60 :-) 

Anonymkode: 00d5b...099

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, 911 said:

Jeg er nær venn med en som var med i 4-stjerners middag

Det tviler jeg sterkt på. Prøver du å vinne respekt på KG?

Anonymkode: 3fd21...f79

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tviler du på det? Tror du ikke kjendiser har venner?

Anonymkode: 826be...d46

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? I et såpass lite land som Norge er det ikke utenkelig å kjenne en eller annen kjendis. Jeg kjenner tre. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK. De episodene kompisen min var med i var ikke Anders tilstede i alle fall. Alderen tok jeg med siden AB 2ca "spurte" om dette og anslo den til 60 🙂

Anonymkode: 00d5b...099

Que? Det var jo AB 2ca jeg svarte, og før det var det aldri snakk om noe alder. 

Meeen, Samma det:)

AnonymBruker
Skrevet

Siden denne stemmen nå er oppe til diskusjon; er det fler enn meg som ikke klarer å se programmet nettopp pga at stemmen er klippet inn i etterkant? Synes det er så sykt irriterende! 

Anonymkode: 19bfd...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siden denne stemmen nå er oppe til diskusjon; er det fler enn meg som ikke klarer å se programmet nettopp pga at stemmen er klippet inn i etterkant? Synes det er så sykt irriterende! 

Anonymkode: 19bfd...e3e

Synes det er en av tingene som gjør programmet morsomt, jeg.

Anonymkode: 826be...d46

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 23.2.2020 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Er Anders Hatlo som er stemmen i 4 stjerners med gjestene? At han faktisk er hjemme hos dem, med på butikken... eller kommenterer han bare oppå klippene? :)

Anonymkode: 19416...89c

Nei, det er Harald Hildring  

Anonymkode: ccfc0...92e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt både og... Noen ganger snakker deltakerne til han personlig, så da er han nok med bak kamera. Men ikke hver gang. Stemmen er uansett lagt på etterpå, selv når han har vært der. 

Anonymkode: fe389...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...