Gå til innhold

Påkledning i varmt vintervær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsmamma blir litt i tvil på hvor mye klær som trengs i dette milde vinterværet i Oslo. Det er meldt 8 grader og delvis sol. 

Sønnen min er 14 måneder, og vi pleier å være ute max 2 timer om gangen. Han sitter lite stille på bakken. 

Passer det best med tykk vinterdress eller tynn, litt foret parkdress? Pleier å ha bomullsbody( pga eksem), ullstrøpebukse, tynn ullgenser og tynn ullbukse under vinterdressen når det er minusgrader. Frister nesten å være vill og gal og bruke parkdressen i dag. Men er jeg helt på jordet? Hva gjør dere erfarne mammaer?

Anonymkode: 0a159...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke parkdress, fordi vinterdressen er i bhg. Den varmer visst til 5 minus.. Men skal ha vanlig bomull innerst med joggebukse og tykk hjemmestrikk over, ullsokker og dress.. Hals og lue. 

Anonymkode: 8cbf6...f8d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi skal bruke parkdress, fordi vinterdressen er i bhg. Den varmer visst til 5 minus.. Men skal ha vanlig bomull innerst med joggebukse og tykk hjemmestrikk over, ullsokker og dress.. Hals og lue. 

Vår er tre år da.. 

Skrevet

Kan fint bruke parkdress nå, med ull under 

Anonymkode: 6e803...cd9

Skrevet

Ja, endte opp med parkdress,  med 3 lag ull under😊

Anonymkode: 0a159...b2d

Skrevet

Vi tok på vinterdress med kun et lag ull under i dag. Pga min sitter stille og det er kaldt i bakken selv om solen varmer. 

Anonymkode: 8f095...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...