AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Førstegangsmamma blir litt i tvil på hvor mye klær som trengs i dette milde vinterværet i Oslo. Det er meldt 8 grader og delvis sol. Sønnen min er 14 måneder, og vi pleier å være ute max 2 timer om gangen. Han sitter lite stille på bakken. Passer det best med tykk vinterdress eller tynn, litt foret parkdress? Pleier å ha bomullsbody( pga eksem), ullstrøpebukse, tynn ullgenser og tynn ullbukse under vinterdressen når det er minusgrader. Frister nesten å være vill og gal og bruke parkdressen i dag. Men er jeg helt på jordet? Hva gjør dere erfarne mammaer? Anonymkode: 0a159...b2d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Vi skal bruke parkdress, fordi vinterdressen er i bhg. Den varmer visst til 5 minus.. Men skal ha vanlig bomull innerst med joggebukse og tykk hjemmestrikk over, ullsokker og dress.. Hals og lue. Anonymkode: 8cbf6...f8d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi skal bruke parkdress, fordi vinterdressen er i bhg. Den varmer visst til 5 minus.. Men skal ha vanlig bomull innerst med joggebukse og tykk hjemmestrikk over, ullsokker og dress.. Hals og lue. Anonymkode: 8cbf6...f8d Vår er tre år da.. Anonymkode: 8cbf6...f8d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Kan fint bruke parkdress nå, med ull under Anonymkode: 6e803...cd9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Ja, endte opp med parkdress, med 3 lag ull under😊 Anonymkode: 0a159...b2d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 Vi tok på vinterdress med kun et lag ull under i dag. Pga min sitter stille og det er kaldt i bakken selv om solen varmer. Anonymkode: 8f095...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå