AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Kjøpt to pakker med frosne bær som var tenkt servert slik de er, med sukker, vaniljesaus og krem. Men så leser jeg at utenlandske frosne bær skal koke i ett minutt for å drepe bakterier. Blir ikke bære helt ødelagt da? De skal erstatte friske bær som dessverre var av dårlig kvalitet da jeg skulle kjøpe i går. Anonymkode: 302a2...3d8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpt to pakker med frosne bær som var tenkt servert slik de er, med sukker, vaniljesaus og krem. Men så leser jeg at utenlandske frosne bær skal koke i ett minutt for å drepe bakterier. Blir ikke bære helt ødelagt da? De skal erstatte friske bær som dessverre var av dårlig kvalitet da jeg skulle kjøpe i går. Anonymkode: 302a2...3d8 Kok dem og lag en slags variant av tilslørte bondepiker, eller ta utgangspunkt i en eplekake oppskrift hvor du bytter ut epler med bær, og bruk gjerne litt vanilje saus i kakedeigen også. Serveres lunken med krem Anonymkode: d24ed...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå