AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #21 Del Skrevet 29. februar 2020 Jeg liker Pure Natural fra Musti. Har sammenlignet ingredienslista vs feks Royal Canin sin, og den er veldig kort med gode ingredienser. Hunden min har slitt litt med løs og sensitiv mage, og dette fiksa problemet 😊 Anonymkode: 64179...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #22 Del Skrevet 29. februar 2020 Vet ikke om det inneholder mye kjøtt men er fornøyd med Hills sitt hundefor, hunden min får ikke menneskemat og har aldri hatt problemer med tennene Anonymkode: f2535...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #23 Del Skrevet 29. februar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker Pure Natural fra Musti. Har sammenlignet ingredienslista vs feks Royal Canin sin, og den er veldig kort med gode ingredienser. Hunden min har slitt litt med løs og sensitiv mage, og dette fiksa problemet 😊 Anonymkode: 64179...a9d Glemte å spesifisere, jeg kjøper det med laks og ørret. Anonymkode: 64179...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minst Skrevet 2. mars 2020 #24 Del Skrevet 2. mars 2020 Hva foret du med før da? Hvis hunden fungerte godt på det så prøv no lignende.. når det gjelder tannstein er vel det noe som ofte små rader og ihvertfall når de blir eldre, plages med. Anbefaler pusse tenner og jevnlig sjekk hos vetrinær. Jeg har brukt vom og orijin på min hund og hun fungere topp men planen er å kun gi vom etterhvert☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #25 Del Skrevet 2. mars 2020 Hunden vår på 10 har det veldig fint med orijen seniorfor. Gikk på royal canin før, men synes orijen virker bedre. Hun har mer jevn appetitt og ser sunnere ut. Har aldri hatt problemer med tannstein. Det er dyrt i kgpris, men ikke så ille per porsjon. Anonymkode: 123de...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå