AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Jeg er så ulykkelig. Jeg klarer ikke å se noe positivt i livet mitt. Nei, jeg er ikke suicidal nå, men jeg har vært det tidligere. Jeg har så mye sorg i meg som jeg ikke har krefter til å bearbeide og jeg har så mange drømmer jeg ikke har strevd etter pga. et langvarig forhold. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil noen prøve å lese meg? Anonymkode: a486f...267 1
MortenMinstelønn Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 (endret) Har du vært i Raqqah? Har du måtte løpe for ditt liv? Lese deg? Du er selvopptatt. Jeg håper det går over. Folk trenger at du gjør en innsats. Lykke til. Endret 23. februar 2020 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 34 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Har du vært i Raqqah? Har du måtte løpe for ditt liv? Lese deg? Du er selvopptatt. Jeg håper det går over. Folk trenger at du gjør en innsats. Lykke til. Og du er en tosk. Du vet ingenting om jeg er selvopptatt eller om årsaken til at jeg er deppa er nettopp fordi jeg hjelper de som har det vanskelig. Anonymkode: a486f...267 2
MortenMinstelønn Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er en tosk. Du vet ingenting om jeg er selvopptatt eller om årsaken til at jeg er deppa er nettopp fordi jeg hjelper de som har det vanskelig. Ok. Jeg er en tosk. Hva er en tosk?
Rogadame Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Ta saken i egne hender. Snakk til deg selv som du ville snakket til en god venn. Vi er alle selv ansvarlige for vår egen helse-psykisk og fysisk. Jeg tror hverken på healing, spådom eller Gud men tror at mennesker kan oppleve en placebo effekt av å tro på disse tingene. 1
SkapIdealist Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 9 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Har du vært i Raqqah? Har du måtte løpe for ditt liv? Lese deg? Du er selvopptatt. Jeg håper det går over. Folk trenger at du gjør en innsats. Lykke til. Kul kar 😄 Synes privilegerte hvite menn som har vært på ferie og sett den virkelige verden er slik en berikelse.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 9 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Ok. Jeg er en tosk. Hva er en tosk? Du virker alltid så bitter. Merker den tunge energien din over skjermen Anonymkode: a2717...b7b 2
SkapIdealist Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 The Hermits reversed: The reversed Hermit can go one of two ways: you are not taking enough time for personal reflection, or you are taking too much. If you struggle to connect with your spiritual self, the Hermit reversed encourages you to create more space to meditate and reflect. It is time to go deeper into your inner being and rediscover your greater purpose on this earth. You may have been so busy dealing with the day-to-day issues that you have forgotten to listen to your inner voice. The Hermit asks you to search deep within your soul to help you find your way again and focus on rebuilding yourself on a spiritual level. If you have already been spending a lot of time reflecting on your inner self, then the reversed Hermit may suggest that you may be taking this isolation thing too far. Are you becoming a literal hermit and cutting yourself off from others? Do not underestimate the value of staying connected with others, even while you are going through your spiritual journey. Be mindful, too, of other people’s needs. You do not want to become so absorbed in yourself and your personal dilemmas that you shut out your family and friends. In a relationship reading, the reversed Hermit can indicate unwelcome isolation. For example, one person may want to be alone or withdraw from the relationship, while the other wants to deepen the connection. You will need to respect each other’s request for space but also be there to support as appropriate. Alternatively, the idea of being on your own is so daunting and unappealing at this time that you do everything in your power to stay together. Despite the relationship‘s challenges, neither one of you wants to be apart from each other. It is almost too soon to be apart and you still both want to work things out together. If you have separated, then the Hermit reversed may show that you are ready to explore a reconnection.
MortenMinstelønn Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker alltid så bitter. Merker den tunge energien din over skjermen Anonymkode: a2717...b7b Jeg beklager det jeg skrev. Det er egentlig ikke den jeg er.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #10 Skrevet 23. februar 2020 Eneste grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi jeg får ingen svar eller støtte i andre innlegg her inne. Og så så jeg at det var så sykt mange som hadde sånn "les meg"-innlegg som de fikk masse svar på, så tenkte å prøve det. Men jeg blir selvfølgelig bare latterliggjort og snakket ned til. Så koselig med KG. - TS Anonymkode: a486f...267
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #11 Skrevet 23. februar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi jeg får ingen svar eller støtte i andre innlegg her inne. Og så så jeg at det var så sykt mange som hadde sånn "les meg"-innlegg som de fikk masse svar på, så tenkte å prøve det. Men jeg blir selvfølgelig bare latterliggjort og snakket ned til. Så koselig med KG. - TS Anonymkode: a486f...267 Jeg tror ikke på magi og sånt, men jeg sender deg en klem og en blomst! Anonymkode: b9daa...668 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #12 Skrevet 24. februar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Eneste grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi jeg får ingen svar eller støtte i andre innlegg her inne. Og så så jeg at det var så sykt mange som hadde sånn "les meg"-innlegg som de fikk masse svar på, så tenkte å prøve det. Men jeg blir selvfølgelig bare latterliggjort og snakket ned til. Så koselig med KG. - TS Anonymkode: a486f...267 Det er kjipt når man ikke blir tatt på alvor i seriøse tråder. Men når du spør om noen kan lese deg, altså om det finnes en anonym bruker med magiske evner til å fortelle deg noe om deg eller din situasjon som du ikke vet selv, da kan du nesten ikke forvente seriøse svar. Selv om noen skulle svare deg seriøst, altså at de selv tror de har magiske evner, har du ingen grunn til å ta dem alvorlig. Faktisk, du bør spesielt IKKE ta alvorlig noe som kommer fra noen som påstår at de er klarsynte. Men du kan få et seriøst råd: oppsøk en terapeut av ett eller annet slag og se om det ikke går an å finne ut av problemene dine. Anonymkode: ffd57...711 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #13 Skrevet 25. februar 2020 On 2/23/2020 at 2:56 AM, AnonymBruker said: Jeg er så ulykkelig. Jeg klarer ikke å se noe positivt i livet mitt. Nei, jeg er ikke suicidal nå, men jeg har vært det tidligere. Jeg har så mye sorg i meg som jeg ikke har krefter til å bearbeide og jeg har så mange drømmer jeg ikke har strevd etter pga. et langvarig forhold. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil noen prøve å lese meg? Anonymkode: a486f...267 Selv om du føler deg ulykkelig nå så vil det komme en lysere tid. Om det hjelper skriv ned tankene i en dagbok eller noe og få sortert, eller oppsøk psykolog så du får pratet ut og kan få hjelp. Anonymkode: 31e3d...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå