Gå til innhold

Vaskemaskin trøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flyttet for meg selv for første gang, så lærer enda om alle funksjonene til de forskjellige tingene i et hus. 

Har nå brukt vaskemaskinen en god del ganger, og har aldri hatt noen problemer, men i kveld har den ikke villet slå seg på. 

Jeg vasket og tørket (vaskemaskin og tørketrommel i en) noen håndkler, og prøvde så å sette på en maskin med klær. Det gikk fint i noen minutter, men så sto det at den var varm. Så jeg slo den av og tenkte at jeg skulle la den stå noen timer for å kjøle seg ned med døren åpen. 

Når jeg da noen timer senere prøvde å slå den på igjen, så skjedde ikke noe. Den slår seg ikke på. 
Har prøvd å ta ut kontakten og la den stå ute i noen timer, også prøve på nytt. Funker ikke. 

Har flere ganger vasket flere runder etter hverandre uten noen problemer, men ble visst for mye med to runder i dag. 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? 
Det er en Samsung maskin, vet ikke om det er viktig informasjon. 

Anonymkode: d5359...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om den er død. Er det du som eier maskinen, eller tilhører den leiligheten/huseier? Hvis den tilhører huseier er det hans oppgave å utbedre feilen. 

Anonymkode: d41ab...580

Skrevet

Søk opp bruksanvisningen på nett, leit etter feilsøk. Nesten alle slike bruksanvisninger er mulige å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...