Gå til innhold

Skjemme bort seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere skal skjemme bort dere selv? 

Jeg tar enten ansiktsmaske, fotbad, favoritt-hobbyer, hårkur, vernepleie på hender og føtter, og/eller ser en skikkelig "damefilm"/pute-tv. Jeg får også uansett en rute kokesjokolade hver dag 🤤

Prøver å skjemme meg selv bort hver eneste dag 🥰

Anonymkode: 8b015...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar et par Ibux,  på med sovemaske og legger meg ned i et varmt og velduftende badekar.. tørre, varme sokker når jeg skal kle på meg igjen. 

Anonymkode: d4a6f...16f

Skrevet

Tar av meg alt av klær, og tar på meg en lang tskjorte. Lager noe lettvint snaddermat, litt snacks og god drikke (gjerne vin). Så ser jeg en eller annen serie.

Skulle ønske jeg hadde badekar. Da skulle jeg skjemt meg enda mer bort.

Anonymkode: dbbc1...52c

Skrevet

God dusj med barbering.

Ansiktsmaske, duftlys, telys, fotbad, kjæresten ved siden av, dyne og pledd. En katt på hver side og vegan is og kindersjokolade, eventuelt lasagne eller vårruller og minst 2 liter vann på bordet :) På tv-en går favorittseriene mine. Jeg går i kosesokkene mine, typens t-skjorte og bokseren hans. Det er fredag og jeg har gått på fjelltur timene før og var ganske våt og kald da jeg kom hjem. 

Da har ke

Anonymkode: 1430b...403

Skrevet

Ost og kjeks, druer og klementiner og te, pledd, koseklær, sofaen og en god bok.

Eller Netflix og godteri/snacks. 

Anonymkode: cbb4d...cce

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar et par Ibux,  på med sovemaske og legger meg ned i et varmt og velduftende badekar.. tørre, varme sokker når jeg skal kle på meg igjen. 

Ibux?

Anonymkode: 4d407...6a0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ibux?

Anonymkode: 4d407...6a0

Ja

Skrevet

Hjemme SPA. Har stort bad og badekar. Fikser negler, ansiktsmaske, epilering, godt med badesalt som mykgjør kroppen, kremer. Dette gjør jeg nesten hver Søndag. 

Seriemaraton og et-par glass vin. Klassikeren fredag eller lørdag kveld om jeg er alene. 

Jeg er ofte på jobbreise. Utvider med en dag. Koser meg med shopping, rusle rundt i parker, en god take away middag (sushi) på hotellrommet, og tidlig i seng. 

Anonymkode: 15c81...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...