Gå til innhold

Grå og gusten hud i ansiktet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips for grå og gusten hud i ansiktet? Ser så sliten og dratt ut. 

Anonymkode: befef...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The ordinary matrixyl 10 + ha, Hada labo gokujyun premium lotion, Caudalie vinoperfect radiance serum og La roche posay hydraphase intense legere/Cerave facial moisturizing lotion. Grå og gusten hud kan ofte komme av at huden mangler fuktighet. Produktene jeg har foreslått veklegger derfor fuktighet i stor grad, men jeg vil også anbefale å legge til et vitamin c serum for å få enda mer glød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover du nok? Og spiser du sunt? Stresser du mye? På meg så har dette mye å si på huden. Ellers er jeg enig i at fukt er viktig. 

Den masken apocalypte linket til er magisk. Men husk at det er ganske sterk, så vær forsiktig hvis du har sensitiv hud. 

Anonymkode: b82b8...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk peeling to ganger i uka. Jeg har brukt dyrere merker, men er nå strålende fornøyd med the Ordinary AHA+BHA. 

Gode serum under fuktighetskrem. en kombinasjon av c-vitamin, hydraulic acid og pepider. 

2-3 dråper med selvbruningsolje i dagkremen. Jeg bruker Clarins Glow Booster. 

En daglig treningstur, helst i frisk luft. 

Mye vann. Mye sunt fett, som avocado, oljer, nøtter, og rød fisk. 

Anonymkode: 68dad...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølgjær vær dag (virker veldig)

Peeling fra Zo medical vær kveld  og fuktighetskrem etter peeling

Søvn

Vann som tørstedrikk

Sundt kosthold og bevegelse for å svette ut avfallstoffer og for god blodsirkulasjon i kroppen.

En rask gåtur i skogen vær dag er nåkk

Anonymkode: c6cc0...14a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å ta minst en god behandling i en hudpleie salong, da kommer alt du bruker hjemme gi enda bedre effekt (det er viktig å fjerne døde hudceller som ligger på huden for at andre ingredienser skal virke). Deep Peeling er nødvendig og dette gjelder altså i høyeste grad også om vinteren.
Om du vil jukse litt og få umiddelbart effekt, vil jeg anbefale å bruke riktig sminke

😉

Endret av Little Black Brush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ølgjær vær dag (virker veldig)

Peeling fra Zo medical vær kveld  og fuktighetskrem etter peeling

Søvn

Vann som tørstedrikk

Sundt kosthold og bevegelse for å svette ut avfallstoffer og for god blodsirkulasjon i kroppen.

En rask gåtur i skogen vær dag er nåkk

Du burde ha stavekontrollen på. 

Anonymkode: 863ce...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

* Hver dag 

* Nokk

Fornøyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

* Hver dag 

* Nokk

Fornøyd??

Hva slags ord er nokk?  Jeg får rød strek under så du har nok ikke greid å slå den på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde få deg en hobby. 

Anonymkode: 95661...edb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peeler du ansiktshuden regelmessig? Hvis ikke ville jeg kjøpt en god peeling som er til å bruke i ansiktet (jeg bruker en fra dermalogica som er veldig mild) Å få fjernet litt døde hudceller i ansiktet er veldig effektivt mot grå og gusten vinterhud

Ellers så kan jeg også anbefale den syremasken fra The ordinary som blir anbefalt tidligere i tråden, men vær obs på å ikke ha den på for lenge. Særlig ikke hvis du ikke har brukt noe med syre i ansiktet før, eller hvis du har sensitiv hudtype 

Også viktig med godt med fukt nå på vinteren. Kjøp deg et serum med mye fukt og pleie som du tar på etter rens, før dagkrem. Man får også kjøpt dagkrem med litt farge i, kanskje du kunne prøvd det? Ikke så mye farge at du ser brun ut, men sånn at du får en friskere hudtone 

Og det er viktig å drikke nok ila dagen, og at du får i deg nok av de sunne fettsyrene. Det er ikke bare gode hudpleieprodukter som er viktig for å ha en sunn og frisk hud, men også hva du inntar av væske og næring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.2.2020 den 10.21, Little Black Brush skrev:

Anbefaler å ta minst en god behandling i en hudpleie salong, da kommer alt du bruker hjemme gi enda bedre effekt (det er viktig å fjerne døde hudceller som ligger på huden for at andre ingredienser skal virke). Deep Peeling er nødvendig og dette gjelder altså i høyeste grad også om vinteren.
Om du vil jukse litt og få umiddelbart effekt, vil jeg anbefale å bruke riktig sminke

😉

Hvor ofte?:)

Anonymkode: 1ec27...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele kur tar som regel fra 3 til 7 behandlinger, men det er best å snakke med din egen hudterapeut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...