AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg leter etter komfortable truser som sitter godt (jeg er ei pæreform med smal midje, brede hofter og brede lår), og som møter disse kriteriene: - Høyt liv (opp til/over navle) - Lange bein (1/3-1/2 lårlengde, tenk sykkelshorts) - Blondekant i linning - IKKE strikkbånd. Ikke i linning, og definitivt ikke rundt lår. - Bomull eller anna naturmateriale med litt stretch, til nøds et syntetisk stoff med struktur som gjør at det puster ok. Til nå har jeg brukt en modell fra Lindex, men de har bytta til et ikke-pustende, lite stretchy stoff, og kutta i lengde både i linning og lår for å spare penger. Hvis noen bruker/har sett slike, hadde jeg satt stor pris på butikknavn/lenke. Anonymkode: a9faf...f3a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Cubus har, vet ikke om de matcher kriteriene dine da. Bare vet jeg så noe sånt på 5 for 199 salg i går. Anonymkode: a53aa...63d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Klipp beina på en gammel strømpebukse det har gått hull på? Anonymkode: 9c8be...8f9
komfy Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Klipp beina på en gammel strømpebukse det har gått hull på? Anonymkode: 9c8be...8f9 Hei, Det var jo for så vidt en kreativ løsning, men strømpebukser er sjelden særlig komfortable eller pustende. Jeg bruker nesten aldri strømpebukse. Dessuten har de ikke den "polstringa" i skrittet som truser har. Takk for idéen likevel! Takk også til Cubusforslaget, skal sjekke det ut. 1
Krok1 Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Kjøpte hipster I ull på Cubus. Den har riktignok blondekant, men den er veldig komfortabel Sparkjøp har lange underbukser i både bomull og ull.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 Høres ut som noe Calida kunne ha. Anonymkode: 577ce...a51 1
komfy Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 5 minutter siden, Krok1 said: Kjøpte hipster I ull på Cubus. Den har riktignok blondekant, men den er veldig komfortabel Sparkjøp har lange underbukser i både bomull og ull. Hei, Er blondekanten i linning eller ved lår? Når kjøpte du trusa? Jeg finner ikke lange underbukser hos Sparkjøp på nett. Har du sett det i butikken? Tusen takk for svar!
Krok1 Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 1 minutt siden, komfy said: Hei, Er blondekanten i linning eller ved lår? Når kjøpte du trusa? Jeg finner ikke lange underbukser hos Sparkjøp på nett. Har du sett det i butikken? Tusen takk for svar! Kjøpte rett før jul. Blonden er i livet, om jeg ikke husker helt feil. Ja, bor rett ved Sparkjøp, og var nettopp der med mamma for å kjøpe lange truser, da hadde de flere varianter
komfy Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som noe Calida kunne ha. Anonymkode: 577ce...a51 Oj! Takk, dette ser lovende ut! Koster skjorta(evt. trusa), men det er nok verdt det! Takk igjen også til Krok 1, blondelinning i livet er topp. Får valfarte til sparkjøp. Endret 23. februar 2020 av komfy
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #10 Skrevet 23. februar 2020 Det du beskriver kalles vel gjerne benklær. Vet at Sloggi har noen, de selges vel hos Lindex. Anonymkode: d58c9...9f2
komfy Skrevet 23. februar 2020 #11 Skrevet 23. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det du beskriver kalles vel gjerne benklær. Vet at Sloggi har noen, de selges vel hos Lindex. Anonymkode: d58c9...9f2 Takk for spesifisering av navn, det kan nok hjelpe. Sloggi sine er som regel for korte i beina, men skal google litt. Fant ellers mye bra hos Calida, og har bestilt noen å prøve ut.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #12 Skrevet 24. februar 2020 13 timer siden, komfy skrev: Takk for spesifisering av navn, det kan nok hjelpe. Sloggi sine er som regel for korte i beina, men skal google litt. Fant ellers mye bra hos Calida, og har bestilt noen å prøve ut. Noe sånt? https://www.timarco.com/uk/underwear/briefs/2-pack-sloggi-women-basic-long- Anonymkode: d58c9...9f2
komfy Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noe sånt? https://www.timarco.com/uk/underwear/briefs/2-pack-sloggi-women-basic-long- Anonymkode: d58c9...9f2 Ja, dette så lovende ut. Takk!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, komfy skrev: Ja, dette så lovende ut. Takk! Bra.🙂 Tror de har den modellen hos Lindex også. Anonymkode: d58c9...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå