AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg har gutt på 8 år som alltid har hatt veldig vannskrekk. Allerede i 2.klassr så snakket han ofte om at gruet seg til å begynne i 3.klasse fordi da skulle de begynne med svømming. Kontaktet læreren når han begynte i 3.klasse å forklarte situasjonen. Kort fortalt så er ikke nå like redd i vannet heldigvis. Ønsker jo at han skal lære seg å svømme nå men ikke så lett når han forsatt er redd. Swimfin er det greit til store barn også? Eller er det mest til små barn? Anonymkode: 939df...b18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Hva betyr Swimfin? Anonymkode: 32431...bce
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr Swimfin? Anonymkode: 32431...bce Har nå lagt til bildet av Swimfin Anonymkode: 939df...b18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Den er absolutt ikke å anbefale, da barna får en veldig unaturlig flytstøtte. Det absolutt beste vil være å jobbe med vanntilvenning der gutten kan stå selv slik at han ikke trenger noe flytstøtte og får erfare hvordan kroppen hans funker i vann. Lek mye, ha det gøy! Anonymkode: 231ca...f28 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er absolutt ikke å anbefale, da barna får en veldig unaturlig flytstøtte. Det absolutt beste vil være å jobbe med vanntilvenning der gutten kan stå selv slik at han ikke trenger noe flytstøtte og får erfare hvordan kroppen hans funker i vann. Lek mye, ha det gøy! Anonymkode: 231ca...f28 Han går nå på svømming å syns det er gøy men det er nok pga det sikkert er en del enda for å motivere han. Mens jeg ønsker å lære han å svømme før sommeren. Han er nok litt utrygg i vann forsatt så uten noen hjelpemidler han jeg nok glemme at han vil øve på å lære å svømme. Han hadde nok følt seg mer trygg om han hadde lignende som Swimfin. Men vet jo ikke om det kun er beregnet på små barn. Anonymkode: 939df...b18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 Han går på svømming via skolen* Anonymkode: 939df...b18
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han går nå på svømming å syns det er gøy men det er nok pga det sikkert er en del enda for å motivere han. Mens jeg ønsker å lære han å svømme før sommeren. Han er nok litt utrygg i vann forsatt så uten noen hjelpemidler han jeg nok glemme at han vil øve på å lære å svømme. Han hadde nok følt seg mer trygg om han hadde lignende som Swimfin. Men vet jo ikke om det kun er beregnet på små barn. Anonymkode: 939df...b18 En del lek enda* Anonymkode: 939df...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå