AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Del Skrevet 22. februar 2020 Om jeg bestiller noe undertøy på aliexprerss til under 350 kroner, rekker jeg sannsynligvis å få det før fristen går ut tror dere? Og er det bare å la være å hente pakken på posten om jeg ikke rekker det? Sånn alternativt. Det er ikke så dyrt det jeg skal kjølpe. Takk for synsing og svar Anonymkode: 680e2...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Del Skrevet 22. februar 2020 På hengende håret datomessig. Men kjør på! Det er jo ikke så dyrt. Og hvis du ikke henter det ut fra posten, og det blir sendt i retur, kan du kreve en dispute og få pengene tilbake. Fordi pakken ble aldri utlevert. Anonymkode: 7bec3...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Del Skrevet 22. februar 2020 Nei, Corona viruset har stoppet nesten alt av næringsliv i Kina og det er ikke nok folk på jobb for å sende og transportere varer ut av Kina nå. Anonymkode: 1dc72...f30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg har sluttet å handle nå. De shipper ikke ut noenting. Har fått flere mailer de siste dagene om spørsmål om jeg vil kansellere og få refund for de vet ikke når de får sendt ting. Anonymkode: b2c04...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Del Skrevet 23. februar 2020 Jeg bestilte fra Wish første helgen i februar og det kom nå i uken. Bestilte fra aliexpress samtidig, sjekket ordren og det skulle sendes 18 dager frem i tid...sjekket igjen og da var nedtellingen borte. Vet ikke om det betyr at det er på vei eller hva? Anonymkode: 94593...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Del Skrevet 23. februar 2020 Jeg bestilte en god del varer fra AliExpress i januar, og flere av varene er ikke sendt ennå. Noen av de bestilt i starten av januar. Andre varer er på vei, og jeg har mottatt noen, så er ikke lett å vite. Anonymkode: f4c5b...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå