AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Butikken stenger om 30 min. Når er det for seint å dra på butikken? Vil ta meg 10 min å gå dit, så la oss si jeg er der et kvarter før stengetid. Er det for seint? Skal bare ha melk, er ikke snakk om ukehandling. Ja jeg har sosial angst, ja jeg har irrasjonell frykt for min egen skygge. Anonymkode: 13995...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Nei, det er absolutt ikke for sent! Så lenge man er i kassen til det stenger så er du helt trygg! Anonymkode: 2e749...760 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Stengetid er når du skal være ferdig å betale. Så å gå inn etter melk ett kvarter før er god tid. Anonymkode: 2f10e...ef2 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 Så lenge du er bevisst på at det nærmer seg stengetid går det helt fint. De irriterende folka er de som surrer rundt langt inni butikken når det er 1 min til stengetid og man fremdeles ikke har fått dem i nærheten av kassen, og de virker som de gir faen i andres tid og tror de kan stå så lenge de vil bare de kommer inn før døren stenges. Jeg har vært på vei bort for å stenge døren 5 sek på 23 og da kom det ei dame løpende og spurte om hun kunne få kjøpe en pakke kjeks til ungen som skulle ha med på skolen dagen etter, og det er null problem når folk er høflige, vet hva de skal ha og kjapper seg. Anonymkode: 4ad83...b0e 11
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Så lenge du er ute til de skal stenge, er det ikke noe problem. Drittsekker som somler i butikken etter stengetid, burde ikke få lov til å handle, og holde folk igjen gratis på jobb. Handle har man nok tid til. Alle kasser burde vært utstyrt slik at de låste seg automatisk, dersom noen prøvde seg på dette, og dermed måtte gå tomhendt. Anonymkode: a499a...487 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du er bevisst på at det nærmer seg stengetid går det helt fint. De irriterende folka er de som surrer rundt langt inni butikken når det er 1 min til stengetid og man fremdeles ikke har fått dem i nærheten av kassen, og de virker som de gir faen i andres tid og tror de kan stå så lenge de vil bare de kommer inn før døren stenges. Jeg har vært på vei bort for å stenge døren 5 sek på 23 og da kom det ei dame løpende og spurte om hun kunne få kjøpe en pakke kjeks til ungen som skulle ha med på skolen dagen etter, og det er null problem når folk er høflige, vet hva de skal ha og kjapper seg. Anonymkode: 4ad83...b0e hadde ikke klart å oppføre meg slik. Får dårlig samvittighet av å komme 15 min på stengetid på en Lørdag. Normalt er grensen min på 1 time før stengetid på en lørdag og 30 min på en hverdag. -ts Anonymkode: 13995...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 Så fremt man ikke drar fram en handlevogn og skal handle til hele våren to minutt før stengetid, så går det bare godt! Anonymkode: 61082...bc6 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #9 Skrevet 22. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hadde ikke klart å oppføre meg slik. Får dårlig samvittighet av å komme 15 min på stengetid på en Lørdag. Normalt er grensen min på 1 time før stengetid på en lørdag og 30 min på en hverdag. -ts Anonymkode: 13995...cdb Fikk ikke inntrykk av det, men mange andre egoister tror de kan bruke så lang tid de vil, bare de klarer å komme inn døra. Du trenger nok ikke en time. Vil tro du vet hva du skal ha. Et kvarter før stengetid er helt ok. Gjort det selv, men passer på å betale før stengetid, slik at folk får stenge når de skal Anonymkode: a499a...487 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 Nå er forhåpentligvis TS allerede i butikken og betaler for melken Klokken er nå 10 på stengetid. Anonymkode: 9ad0d...301 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #11 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er forhåpentligvis TS allerede i butikken og betaler for melken Klokken er nå 10 på stengetid. Anonymkode: 9ad0d...301 Her halvveis hjem, jeg klarte det. Var ikke alene, takk gud!. Angst! -ts Anonymkode: 13995...cdb 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. februar 2020 #12 Skrevet 23. februar 2020 Så lenge det ikke er snakk om stor handel, er det ikke for sent.
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2020 #13 Skrevet 23. februar 2020 Det er bare å handle men sørg for å være ved kassa sånn fem på. Butikken er ikke oppe for syns skyld og alle kan handle så lenge den er åpen, men ikke sus rundt med handlekurv med haug på og kom til kassa 1 min på før de stenger. Da må folk jobbe overtid, det er det få som ønsker.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 Nei. Det er helt OK. Anonymkode: c0f31...831
Chiyo Skrevet 29. februar 2020 #15 Skrevet 29. februar 2020 Så lenge du ikke er en av de idiotene som går inn fem minutter før, tar seg en handlevogn og bruker gooood tid. Jeg har vært inne 5 minutter før stengetid, men da går jeg inn og tar de få tingene jeg skal ha og skynder meg ut.
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. februar 2020 #16 Skrevet 29. februar 2020 Om du bare skal kjøpe en eller to ting da er det greit. Om du skal storhandle da er det ikke greit. 1
Gjest Forumhei Skrevet 29. februar 2020 #17 Skrevet 29. februar 2020 Uke- handlet på kiwi 22.57, han bak måte de avis🤣, var ferdig betalt til 23.00 akkurat, og ferdig ute av butikken par min over.
Kågebruker Skrevet 29. februar 2020 #18 Skrevet 29. februar 2020 Jeg gjør det av og til. Kjøper en is eller sjokolade. Det er litt spennende faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå