Gå til innhold

Han avbrøt sexen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal prøve å skrive dette kortest mulig...

Jeg er en jente på 21, og er forelsket i en fyr på 24. Vi har en felles interesse vi begge er del av, der møtte jeg han for 8 mnd siden og ser han nokså regelmessig i forbindelse med dette...

Jeg følte helt fra starten at vi hadde veldig kjemi og connection. Vi har hatt sex 1 gang for 6 mnd siden ca etter vi var på en fest sammen. Vi hadde en sinnsyk kjemi og det føltes helt naturlig ut som om vi hadde gjort det før. Fra min side hvertfall. Han sa at han ikke er en forholds type og ikke ønsker noe seriøst. Jeg hadde ikke nevnt noe om dette på forhånd. Så pga han var bortreist i en del måneder har vi knapt sett hverandre siden inntil 2020. Ikke kontakt med meldinger osv, men litt gjennom den felles interessen da

Så var vi på en fest sammen igjen, og vi tok følge hjem men så dro vi til meg. Vi hadde det veldig kjekt på festen og lo veldig mye, og hadde god kjemi. Vi snakket en del i sofaen før vi begynte å kysse og ha sex da... Så avbrøt han midt under sexen, og sa at dette ikke føltes riktig. Jeg ble sjokkert, og han kom med flere unnskyldninger (redd for å bli gjenkjent hvis jeg nevner noe her) Jeg klarer nesten ikke huske hva han sa... Men han sa et eller annet som antydet til at han liker bedre fast forhold, og ikke tilfeldig sex sånn en gang i halvåret som vi har hatt? Det er isåfall helt motsatt av hva han sa tidligere. Han nevnte også noe som jeg hadde sagt/gjort som han ikke likte i forbindelse med interessen vår, som om det bidro til grunnen... Resten klarer jeg ikke å huske faktisk... Men vi ble begge "enige" om at vi kommer til å slutte å ha kontakt på denne måten. Men han sendte melding i dag hvor han beklaget at han oppførte seg som en idiot? Jeg klarer ikke å forstå ...

Det er rart og kan virke innbilsk å skrive dette, men jeg er en veldig attraktiv jente. Han er også attraktiv, men ikke like mye. Jeg mener, han er ikke den typisk populære klassisk kjekke. Han virker ganske spesiell personlighetsmessig, men jeg blir tiltrukket av menn som er litt annerledes/mystisk... Jeg er bortimot 100% sikker på at han ikke avbrøt sexen fordi han ikke synes jeg var attraktiv osv.

Hva tror dere er grunnen til at han var sånn? Jeg "bør" jo ignorere det og ikke tenke på det, men jeg har vært forelsket i han helt siden vi hadde sex første gangen og dette gjorde veldig vondt :( 

Anonymkode: 84ac4...548

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han singel ell?

Anonymkode: 61763...b24

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han singel ell?

Ja, glemte å skrive det i HI! 

ts

Skrevet

Kanskje han har følelser for en annen? 

Anonymkode: 99fe3...f07

• Liker 12
Skrevet

Tror det bunner i det der du gjorde som han ikke likte. Tviler på at det har med utseende å gjøre, dere har jo pult før. 

Anonymkode: 89f9e...5c6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, glemte å skrive det i HI! 

ts

Hmm, vanskelig å si; bedre å spørre han. 

kan hende han begynner å få følelser for deg og vil ikke bare ha tilfeldig sex med deg... i really dont know 

:rart han bare avslutta ¿

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han har følelser for noen andre.

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å si, her kan det være mange grunner! Uansett ville jeg forsøkt å bare få han til å bare være helt ærlig, si at du tåler det (hvis du gjør det da) og forsikre deg om at du skal la det ligge.

Anonymkode: 1ef83...cdd

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar alle! ❤️ 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, vanskelig å si; bedre å spørre han. 

kan hende han begynner å få følelser for deg og vil ikke bare ha tilfeldig sex med deg... i really dont know 

:rart han bare avslutta ¿

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si, her kan det være mange grunner! Uansett ville jeg forsøkt å bare få han til å bare være helt ærlig, si at du tåler det (hvis du gjør det da) og forsikre deg om at du skal la det ligge.

Anonymkode: 1ef83...cdd

Ja, jeg spørte han jo i går hva det var han ikke følte var rett, men han var ikke tydelig i svarene og sa bare masse forskjellig som jeg skrev i HI... 

Det gjør bare så vondt siden jeg er forelsket i han 😕 Det at han sa at det ikke føltes rett, gjorde at jeg følte meg veldig uattraktiv (som jeg vet at jeg ikke er, men man tenker jo sånn) og følte at han må synes vi hadde veldig dårlig kjemi (jeg følte motsatt?) og det er vel det aller mest vonde :( Jeg håper bare det var en annen grunn...

Skrevet

Ts her

Kan jeg spør han om å gå en tur ? Eller vil det vær veldig rart? Vi har ikke hatt så mye kontakt at vi er venner og pleier å gjør sånne ting hvis dere skjønner. Jeg kan spør om han kan oppklare tingene han sa og spesielt det med at jeg sa/gjorde noe han ikke likte?

Det jeg egentlig tror er grunnen er at han føler at jeg vil ha et forhold eller har mer følelser enn det han har for meg. Og det er nok sant! Jeg har aldri sagt noe om dette, og har aldri kontaktet han etter vi hadde sex første gangen, kun han som har sendt noen meldinger til meg og tatt initiativ til samtale når vi har møttes i forbindelse med interessen vår...

Skrevet

Spør. I værste fall sier han nei. 

Anonymkode: 5c9e1...c54

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle til å skrive: Inviter han på kaffe så dere får snakka ut. Så så jeg du ville invitere han på tur. 

Gjør det. Hva har du å tape? Sier han nei, så får det event være opp til han å møtes. :)

• Liker 4
Skrevet

Tipper han holder på med en annen jente

Anonymkode: dfe91...a0a

• Liker 2
Skrevet

Tur er den beste ideen. Da er ingen andre der og hører hele tiden. Dessuten kan dere feste blikket på veien og ikke tenke hele tiden på øyekontakt. Noen pauser i samtalen blir mindre keitete når dere spaserer. Lykke til!

Skrevet

Han er egentlig homoseksuell.

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at han skjønner at du er forelsket i han og ikke bare er ute etter noe uforpliktende ? 

Uansett - tur er sikkert ok for å få pratet ut om det som skjedde. Dere kommer vel sanns. til å fortsatt treffes gjennom aktiviteten. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, DominantHr skrev:

Han er egentlig homoseksuell.

Jeg lurer på om denne personen er inne på noe, TS. Jeg tenkte i lignende baner da jeg leste HI, han tenner på helt andre ting enn damer (eller på ingenting i det hele tatt).

Det er rett og slett for merkelig atferd, først sier han at han ikke er forholdstype, så sier han at det er feil fordi det ikke er forhold og så er det plutselig noe du har sagt? Og hvis årsaken var at det er en annen; hvorfor i all verden bli med deg hjem, kysse, gå til sengs for så å avbryte?

Jeg er spent på om du får noen fornuftig forklaring fra han, jeg tipper egentlig at du ikke gjør det. Her tror jeg det er like greit å gå videre med en gang.

• Liker 1
Skrevet

Gå en tur eller ta en kaffe og prat ut om d og si hva du føler osv. Håper d løser seg! 😊

Skrevet

OT, men å anse deg selv som en veldig attraktiv jente er noe du bør slutte med. Det er ikke du som avgjør det, noen kan synes du er pen, mens andre kan synes du ikke er noe særlig. Det handler om smak og behag

Anonymkode: 568ab...43e

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

OT, men å anse deg selv som en veldig attraktiv jente er noe du bør slutte med. Det er ikke du som avgjør det, noen kan synes du er pen, mens andre kan synes du ikke er noe særlig. Det handler om smak og behag

Anonymkode: 568ab...43e

Tull og tøys.
Selvinnsikt er en styrke går begge veier; at man forstår hvordan man er og oppfattes både på godt og vondt. Det finnes noen etablerte normer for hva som er attraktivt, og at man ikke er alles smak forandrer ikke på det. At du føler behov for å fortelle noen at de ikke selv kan bedømme om de er attraktive, må enten skyldes behov for å håndheve litt jantelov eller totalt manglende innsikt i kjønnsmarkedet.

Anonymkode: 29fdc...9e8

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...