Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne høre deres verste opplevelse hos frisøren. 

Shooot! * tar frem popkorn *

Anonymkode: 26403...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det verste jeg har opplevd er stadige episoder med øreringer som rives ut av øret ved børsting, samt en kvelende ekkel opplevelse med hårvask og en liten, trivelig rund dame. Uten BH. Med pupper som deiset meg i fjeset hele vasken gjennom.

Håper hun har skaffet seg krakk eller BH nå. 

Anonymkode: deac7...654

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 15 år, alene hos frisør for første gang (moren min pleide å være med). Jeg hadde langt hår til under brystet, alt like langt. Det jeg ønsket var å stusse litt og klippe opp litt foran så det lå penere. Det frisøren gjorde var å klippe store hakk inn på hver side foran nesten som store trappetrinn og det var ikke lik høyde pålegge sidene ved ansiktet, pluss at hun tok ca 30min på lengden bak. Og alt skjedde kjempefort uten å snakke. Jeg ble helt satt ut og holdt på å gråte, og klarte ikke si noe. Det sitter igjen fortsatt. Helt merkerlig frisør som var kjempedårlig i faget sitt. Nå som voksen ville jeg selvfølgelig ha sagt ifra, men har aldri møtt på frisører som bare gjør ting uten å kommunisere i ettertid. 

Anonymkode: 487f8...1f9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var 15 år, alene hos frisør for første gang (moren min pleide å være med). Jeg hadde langt hår til under brystet, alt like langt. Det jeg ønsket var å stusse litt og klippe opp litt foran så det lå penere. Det frisøren gjorde var å klippe store hakk inn på hver side foran nesten som store trappetrinn og det var ikke lik høyde pålegge sidene ved ansiktet, pluss at hun tok ca 30min på lengden bak. Og alt skjedde kjempefort uten å snakke. Jeg ble helt satt ut og holdt på å gråte, og klarte ikke si noe. Det sitter igjen fortsatt. Helt merkerlig frisør som var kjempedårlig i faget sitt. Nå som voksen ville jeg selvfølgelig ha sagt ifra, men har aldri møtt på frisører som bare gjør ting uten å kommunisere i ettertid. 

* på begge sidene ved ansiktet

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er det verste jeg har opplevd er stadige episoder med øreringer som rives ut av øret ved børsting, samt en kvelende ekkel opplevelse med hårvask og en liten, trivelig rund dame. Uten BH. Med pupper som deiset meg i fjeset hele vasken gjennom.

Håper hun har skaffet seg krakk eller BH nå. 

Anonymkode: deac7...654

Mannen min vil vite hvor dette er 😅😅😅

Anonymkode: a0d35...979

• Liker 6
Skrevet

Var på frisørskole på kvelden for å spare penger. Fikk hun som så mest usikker ut. Da hun så meg og det krøllete håret, fikk hun nesten sammenbrudd. Klipte, var på gråten, holdt på gi opp, jeg dritnervøs for resultatet. Hun skulle ta og klippe opp på siden og ikke mye på lengden. Da hun var ferdig, så det faktisk Ok ut. Men set var nok bare fordi hun hadde klart å skjule feilen med styling og dra i krøllene litt. Da jeg kom hjem, merket jeg nemlig at hun hadde gjort motsatt av det hun skulle. Og jeg fikk noia på grunn av at lengden på håret var borte. Og på siden var det fluffy 😱

Sikker på hun dro ut og drakk seg full, eller dro hjem og gråt etter klippingen. Og jeg kom ikke tilbake. 😂

Anonymkode: b8377...48b

Skrevet

Har ikke mange veldig negative opplevelser, men én henger igjen (for det er ikke lenge siden heller!).

Skulle klippe meg. Gå klar beskjed om at jeg ikke ville klippe opp i nakken, lik lengde hele veien rundt. Frisøren min hadde dobbeltbooket seg, men jeg fikk være først pga jeg har vært hos henne mange ganger før og hun vet jeg har en baby hjemme. Hun klippet meg ganske fint, heøt til på slutten. Litt dårlig tid og dårlig samvittighet regne rkeg med.. For helt på slutten begynte hun med oppklipt heøe veien rundt, og tok litt ekstra i nakken. Hun må ha glemt hva jeg så når den andre kunden kom tilbake og stresset henne opp. Jeg endte opp med å si null og niks. Betalte, ga henne en godt nyttårklem og gikk hjem og gråt 😅

Jeg pleier ikke å være så sentimental når det kommer til hår, men både lommeboka og mitt sårt tiltrengte selvtillitsboost mangler noe den kvelden. 

Anonymkode: 4c747...1b0

Skrevet

Og jeg ble klippet i øret en gang, på toppen av øret. Det sil blødde!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk masse bleking i øynene og ikke noe reaksjon når jeg spurte om hjelp for å få det ut. Håndkle, klut, whatso ever... Bare ett sånn uff the var leit... Måtte bruke min egen t-shirt å tørke det verste med så jeg kunne se bittelitt så jeg fant en vask å skylle øynene i. Fy faen det svei... Også ble jeg klippet i øra en gang. Men heller det enn det der. 

Anonymkode: fc989...832

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg ble klippet i øret en gang, på toppen av øret. Det sil blødde!

Dette er min verste også 😩

Skrevet

Jeg har fått håret mitt svidd av med bleking flere ganger hos ulike frisører. Ja, bleking er vanskelig og hår er forskjellig, men hvis du som frisør er i tvil når det gjelder hva håret vil tåle så er det din fordømte plikt å gi beskjed!

Anonymkode: c4716...d38

Skrevet

Fikk ikke bruke doen og de hadde ikke kundedo så måtte gå på bensinstasjonen nede i gata. Da jeg kom tilbake satt noen andre i stolen min fordi timen min var over. Ble en vanvittig dyr hårvask. 

Anonymkode: e5194...acc

Skrevet

Jeg var 13 år og hadde hår ned til rumpa. Ville ha etasjeklipp, men i stedet fikk jeg en kort bollesveis😭

Skrevet

Hadde hår langt ned på ryggen og ga beskjed om at det skulle stusses to-tre cm. Hun klippet det til like over skuldrene, og gjorde det så vanvittig raskt at det var for seint å protestere. Det er 25 år siden og jeg har klippet meg selv siden da.

Anonymkode: 5f4b7...1a7

• Liker 1
Skrevet

At hun ikke hadde tid til meg på min oppsatte time. Brukte maskin på 80% av håret, og lot resten være. Snakket ikke til meg, men alle andre. Det hele var over iløpet av 4 minutt, og betalte 450kr for det. Er mann. 

Så ut som en dass etterpå. Gikk hjem og stusset alt håret ned til 3mm selv, for å rette på elendigheta. 

Anonymkode: 80c2f...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...