Gjest Plann Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har lyst på en stor stueplante. Kanskje en stor palme av noe slag spm skal stå på gulvet. Vet du om en som er fin å se på, som tåler en del og i tilegg ikke er supergiftig?
Arkana Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Vi har et stort fikentre i stua. Liker det veldig godt, for det er stort og med masse grønne blader. Liker frodige planter. Vi har hatt den i mange år, og den har tålt både flytting, litt tørke, litt overvanning o.l.
hilli Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Jeg hadde også tenkt til å foreslå fikentre. Palmer har en tendens til å få stygge blader og til å se litt halvvisne ut. Da er det bedre med et tre med masse blader, mye grønnere og frodigere.
Gjest Plann Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Takk for tips! Finner ikke bildet av det på nettet men.. Noen som vil hjelpe meg?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2005 #6 Skrevet 11. juni 2005 Hehe, om du kjøper en sånn som sixx viste bilde av, så slipper du stell også....det var en kunstig plante
sixx Skrevet 11. juni 2005 #7 Skrevet 11. juni 2005 Hehe, om du kjøper en sånn som sixx viste bilde av, så slipper du stell også....det var en kunstig plante Hehe...greia var at hun spurte hvordan de ser ut...og de ser faktisk sånn ut.
Gjest Xavia Skrevet 12. juni 2005 #8 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har en palmesak som vi har kjøpt fra Ikea. Vi er kjempefornøyde med den, og den har ikke fått stygge blader, eller ser halvvissen ut.
annie8219 Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 du har jo en del store planter:kongevin/rhoicissus rhomboidea,daddelpalme/phoenix canariensis, treklatrer/philodendron scandens, vindusblad/monstera deliciosa, gummifiken/ficus elastica, bjerkefiken/ficus, araliabergflette/fatshedera lizei, australstuevin/cissus antarctica, fjærdvergpalme/chamaedorea elegans, dracaena, dieffenbachia og mange,mange forskjellige ficus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå