Gå til innhold

Telefontrakassering fra mobber (9)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet og skiftet skole til barnet vårt før jul. Dette for å slippe mobbing som foregikk fra vi flyttet til nytt sted i sommer, altså var barnet vårt ny på skolen og mobbingen startet fra dag én.

Dette er i ei bygd som er kjent for sine dårlige holdninger mot nyinnflyttere, noe som ikke kom meg for orde før vi allerede bodde der.

Det var iherdig mobbing og stygge ord, grove trusler og jeg tok det opp med skolen hvor rektor svarte: «du er klar over at mora til *jentenavn* skal bli lærer?» (som om det har noe å si, jeg er høyt utdannet selv men sånt har ingen betydning så lenge barn mobber) altså tok ikke skolen ordentlig tak i problemet selv om ungen som mobbet tydelig hadde mange problemer også hjemme.

Vi flyttet og barnet mitt har nå mange venner og trives som plommen i egget. Likevel, blir vi telefontrakassert av dette barnet. Hun ringer på min og barnet mitt sin mobil til alle slags tidspunkt med diverse uregistrerte numre som vi blokkerer etterhvert. Å ta kontakt med mor til ungen er uaktuelt da hun går rett i forsvarsposisjon og er sint og aggressiv.

Hva ville dere andre ha gjort i dette tilfellet? Jenta sin stemme er lett gjenkjennelig og blir avslørt hver gang, likevel fortsetter hun og jeg vurderer å snart skifte nummer på mitt barns mobil så h*n får fred. 

Anonymkode: 45c93...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til politiet. Anmeld.

Anonymkode: a70a9...f12

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var iherdig mobbing og stygge ord, grove trusler og jeg tok det opp med skolen hvor rektor svarte: «du er klar over at mora til *jentenavn* skal bli lærer?»

Jeg ville ikke gitt meg. 

Anonymkode: 05a63...14e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev: