Gå til innhold

Hvor lenge hadde du vært i en jobb med lav lønn og dårlig styring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både for å være grei mot kollegaer og pga av trangt arbeidsmarked?

Anonymkode: 2b6cc...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lang tid det tar å få ny jobb. Her er jeg på tredje året. 

Anonymkode: ad8a6...814

Skrevet

Jeg var i 2,5 år fordi jeg kom fra aap og var litt ukjent med arbeidsmarkedet siden jeg ikke hadde jobbet på flere år. Sa opp uten ny jobb. Det ordnet seg. Nå har jeg nok av utfordringer og en grei lønn.

Anonymkode: e7aa0...af9

Skrevet

3 år tydeligvis. Har en jobb jeg mistrives enormt i og ikke minst tjener jeg helt elendig. Men arbeidsmarkedet er ikke så godt her.. Tidvis har jeg bare vært glad for å ha en jobb i det hele tatt. 

Men nå orker jeg ikke mer. For min egen psykiske helse er jeg nødt til å finne meg en ny jobb. Jeg er villig til å ta det meste, så jeg satser på at det ikke tar så lang tid før jeg har en ny jobb. Mitt største problem har vært at jeg er så utslitt etter jobb at jeg ikke har hatt krefter til å søke nye jobber. Håper det endrer seg nå ja. 

Anonymkode: 96603...71b

Skrevet

Ikke lenge i en jobb som både har dårlig styring og dårlig lønn. Har for så vidt en jobb med det jeg opplever som dårlig styring selv, men lønna er ganske ok, så det er grunnen til at jeg har fortsatt. Hadde ikke lønna vært det den er, så hadde jeg nok sluttet for en god stund siden. Jeg vil på sikt finne meg en annen jobb/yrke, men frem til boliglånet er nedbetalt litt til så holder jeg stand. 

Anonymkode: 17052...ab2

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 år tydeligvis. Har en jobb jeg mistrives enormt i og ikke minst tjener jeg helt elendig. Men arbeidsmarkedet er ikke så godt her.. Tidvis har jeg bare vært glad for å ha en jobb i det hele tatt. 

Men nå orker jeg ikke mer. For min egen psykiske helse er jeg nødt til å finne meg en ny jobb. Jeg er villig til å ta det meste, så jeg satser på at det ikke tar så lang tid før jeg har en ny jobb. Mitt største problem har vært at jeg er så utslitt etter jobb at jeg ikke har hatt krefter til å søke nye jobber. Håper det endrer seg nå ja. 

Kan jeg spørre hvor mye du tjener?

Anonymkode: 29560...998

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor mye du tjener?

Anonymkode: 29560...998

Startet med 150 kr timen.. Samme jeg hadde som butikkansatt for 8 år siden. Har steget litt siden da, men ville fremdeles tjent mer ved å jobbe i butikk (kan ikke det pga mannens jobb). 

Skrevet

Kunne tålt dårlig lønn en stund, men dårlig styring er det største røde flagget som finnes. Da hadde all fritid gått til jobbsøking!

Anonymkode: 8cc2b...fd6

Skrevet

Jeg holdt ut i 1,5 år. Jeg burde sluttet tidligere.

Anonymkode: 79997...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...