Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart en tur til oslo og lurer på om noen kan gi meg tips om noen bra skobutikker med forholdsvis rimelig sko og godt utvalg?liker best sko med hæler :wink:

Kom også gjerne om tips på butikker en bare måå få med seg når en er i Oslo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil ha noe ikke alle andre har:

Amulet på Vikaterrassen og Skomakeren forbi Vika kino på baksiden (import av sko fra Frankrike og talia med matchende vesker). Lekkert lekkert.

Skrevet
Om du vil ha noe ikke alle andre har:

Amulet på Vikaterrassen og Skomakeren forbi Vika kino på baksiden (import av sko fra Frankrike og talia med matchende vesker). Lekkert lekkert.

sikkert rimelig dyrt også? :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det ligger en fin skobutikk i Lille Grensen. De har blant annet Bronx. Jeg husker dessverre ikke navnet...

Skrevet

lillevinkel (tror det er de ihvertfall) har også eget utsalg med salgsvarer for øyeblikket inne på byporten, i andre etg.

300,- for ett par og 500,- for to par, uansett skoene.

Gjest Melony ii
Skrevet

Skupunkten på Gurnerius!

Tre par for prisen av to uansett sko.

www.skupunkten.no

Ikke så bra kvalitet akkurat, men kjempestort utvalg og billig-billig.

Ellers anbefaler jeg også lillevinkel og logo.

Gjest gjesten
Skrevet

lillevinkel har ikke akkurat rimelige sko som det ble spurt etter i denne tråden da. 700kr for et par sandaler er ikke rimelig akkurat...Din sko har masse fint og bra priser

Skrevet
lillevinkel (tror det er de ihvertfall) har også eget utsalg med salgsvarer for øyeblikket inne på byporten, i andre etg.

300,- for ett par og 500,- for to par, uansett skoene.

her har Lille vinkel billigere sko. :)

Skrevet

victoria sko i grensen, lille vinkel, corso como, stress(sneakers). disse er ikke så rimelige, men de er veldig bra - og av og til kan man jo gjøre kupp slike steder også, så de er verdt en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...