AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg kjøpe noen plagg på bonprix, men fikk bare halvparten av dem. De resterende blir ettersendt, uten at jeg fikk beskjed om hvor lang tid det ville ta. Det jeg lurer på er hva som skjer hvis disse varene kommer etter 1.april? Har bonprix avdeling i Norge, eller rammes varer fra dem av denne nye tollregelen? Det samme lurer jeg på med Cellbes? Er ikke det et Svensk firma, og da blir vel varer fra dem automatisk rammet av denne nye regelen? Noen som vet? Anonymkode: 84cca...6f3
Perelandra Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Både Bonprix og Cellbes har norske avdelinger, så du trenger ikke å tenke på toll når du handler fra dem. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 40 minutter siden, Perelandra skrev: Både Bonprix og Cellbes har norske avdelinger, så du trenger ikke å tenke på toll når du handler fra dem. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 84cca...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Kupper tråden og spør om det samme med Lyko. Svensk selskap. Anonymkode: 6a085...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå