AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Når jeg er på dates, så er det som natt og dag hvis det er alkohol med i bildet. Virker som seksualiteten til kvinner bare "våkner" etter ett par glass vin. Hvorfor er det slik kvinner? Er dere virkelig så usikre på dere selv at dere må drikke dere til mot for å tørre å by litt på dere selv? Dere skygger unna så raskt vi menn viser litt tegn til usikkerhet, men det er helt greit at dere er så usikre? Hva er det logiske her, om det er greit at jeg spør? Anonymkode: cbd3e...699 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er på dates, så er det som natt og dag hvis det er alkohol med i bildet. Virker som seksualiteten til kvinner bare "våkner" etter ett par glass vin. Hvorfor er det slik kvinner? Er dere virkelig så usikre på dere selv at dere må drikke dere til mot for å tørre å by litt på dere selv? Dere skygger unna så raskt vi menn viser litt tegn til usikkerhet, men det er helt greit at dere er så usikre? Hva er det logiske her, om det er greit at jeg spør? Anonymkode: cbd3e...699 Nei. "Løse"? Herregud. Anonymkode: 4098e...5bc
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. "Løse"? Herregud. Anonymkode: 4098e...5bc ok, løse var ganske feil ord. Mer villige da! Anonymkode: cbd3e...699 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 4 minutter siden, Vinterjenta skrev: Sånn er det med menn også ;)))) nei, alkohol demper testosteron nivået, så har egentlig motsatt effekt hos menn. Men så klart, man kan bli mer selvsikker. Det gjelder begge kjønn. Men virker som at kvinner rett og slett blir mer kåte av alkohol. Anonymkode: cbd3e...699 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Jeg blir tøffere sånn, og på andre måter også når jeg drikker. Blir mere selvsikker av alkohol, men problemet er jo dagen derpå. 😖 Anonymkode: 4cf47...283
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Banebrytende forskning dette her. Anonymkode: 4c220...5d0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå