Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At barn i seks - åtte års alder sier «jeg skulle ønske jeg hadde andre foreldre» « jeg vil flytte» osv

Anonymkode: 4b655...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja☺️

Anonymkode: 925d2...1ca

• Liker 2
Skrevet

Jada. Har du/foreldrene spurt om hvorfor? 

Det er ikke mye moro å åpne seg opp om sine følelser (og en trenger jo, tross alt, ikke like sine foreldre - vi som er voksne vet godt at det er helt normalt å ikke har så mye til felles, og ofte ikke så mye til overs, for våre) og få slengt i trynet «slikt må du ikke si!» Da åpner en seg ikke opp neste gang, men er heller ærlig til noen som møter en med mer respekt. Og mor/far er den voksne. De vet jo godt at det er helt greit at ungen ikke liker dem selv om det er sårt og alt slikt.

Anonymkode: 707dc...d77

Skrevet

Husker jeg sa " dere er ikke foreldrene mine!" Jeg var ikke gammel da, og faren min : Og hvem er de da? Og jeg : ihvertfall ikke dere! Dere er slemme og jeg er snill. Dere skjønner ingenting! 

Så sånn var det liksom. Et litt opprørsk sinn i meg, og vet ikke helt om jeg alltid var så snill gitt. Men jeg var ikke slem heller. Foregikk mye rart i hodet mitt. Oftest var jeg en grei unge. Så ja, jeg tror der er vanlig at unger kan si sånt og mye rart. 

Skrevet

Ja det er helt normalt. 

Anonymkode: 50929...789

Skrevet

4 åringen min fortalte meg hin dagen at hun gjerne ville bo hos kameraten sin i barnehagen 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 2e9da...849

Skrevet

Ja, normalt. 

Anonymkode: ef34e...a5c

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...