MakeItHappen Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Finns det et sært marked for brukte leketøy? Jeg tenkte å kvitte meg med noe jeg har prøvd men som ikke fungerte på meg. Siden dette kostet en del er det kjedelig å bare kaste det. Men skjønner jo at damer ikke syns brukte leketøy er stas😅
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 10 minutter siden, MakeItHappen skrev: Finns det et sært marked for brukte leketøy? Jeg tenkte å kvitte meg med noe jeg har prøvd men som ikke fungerte på meg. Siden dette kostet en del er det kjedelig å bare kaste det. Men skjønner jo at damer ikke syns brukte leketøy er stas😅 Spørs hva det er. Jeg har kjøpt cufflinks brukt. Men ville ikke kjøpt brukt noe som skal inn i kroppens åpninger. Anonymkode: abb36...e5c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 For de rette damene er nok markedet enormt, tenker på kjøpersiden 😤 Anonymkode: a6ae3...5bd
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Finner du en passe anonym måte å gjennomføre salget på så er nok sider som Nakenprat plassen å selge slikt. Anonymkode: 9ab1e...39f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Ja, det er marked for dette, på Nakenprat. Derimot forventer kjøper å få se leketøyet i bruk først, eller bruke det på selgeren. Dvs. kjøp av sex. Som er forbudt! Kast brukte dildoer i søpla! Anonymkode: b5692...ad6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kast brukte dildoer i søpla! Anonymkode: b5692...ad6 Jeg jobbet i byggebransjen for en del år tilbake, og der hadde vi store containere for avfall slik som trevirke og den slags type ting. Husker vi en morgen fant en ENORM dildo i den ene containeren som noen hadde kastet i løpet av natten. Anonymkode: 70449...4c5
Viktualia Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs hva det er. Jeg har kjøpt cufflinks brukt. Anonymkode: abb36...e5c Mansjettknapper vill jeg turt å kjøpe brukt også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå