Gå til innhold

Marked for brukte leketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finns det et sært marked for brukte leketøy? Jeg tenkte å kvitte meg med noe jeg har prøvd men som ikke fungerte på meg. Siden dette kostet en del er det kjedelig å bare kaste det. Men skjønner jo at damer ikke syns brukte leketøy er stas😅 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, MakeItHappen skrev:

Finns det et sært marked for brukte leketøy? Jeg tenkte å kvitte meg med noe jeg har prøvd men som ikke fungerte på meg. Siden dette kostet en del er det kjedelig å bare kaste det. Men skjønner jo at damer ikke syns brukte leketøy er stas😅 

Spørs hva det er. Jeg har kjøpt cufflinks brukt. Men ville ikke kjøpt brukt noe som skal inn i kroppens åpninger. 

Anonymkode: abb36...e5c

Skrevet

For de rette damene er nok markedet enormt, tenker på kjøpersiden 😤 

Anonymkode: a6ae3...5bd

Skrevet

Finner du en passe anonym måte å gjennomføre salget på så er nok sider som Nakenprat plassen å selge slikt. 

Anonymkode: 9ab1e...39f

Skrevet

Finn.no 🤣

Anonymkode: 7dfdd...067

Skrevet

Ja, det er marked for dette, på Nakenprat. Derimot forventer kjøper å få se leketøyet i bruk først, eller bruke det på selgeren. Dvs. kjøp av sex. Som er forbudt! 
Kast brukte dildoer i søpla!

Anonymkode: b5692...ad6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kast brukte dildoer i søpla!

Anonymkode: b5692...ad6

Jeg jobbet i byggebransjen for en del år tilbake, og der hadde vi store containere for avfall slik som trevirke og den slags type ting. Husker vi en morgen fant en ENORM dildo i den ene containeren som noen hadde kastet i løpet av natten. 

Anonymkode: 70449...4c5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva det er. Jeg har kjøpt cufflinks brukt.

Anonymkode: abb36...e5c

Mansjettknapper vill jeg turt å kjøpe brukt også. :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...