AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg blir så utrolig nervøs og stressa for at 11 åringen min ska oppleve kjipe følelser i form av nederlag, redsel, usikkerheten osv.. Gått så langt at hun helst vil ha med stefaren på ting fremfor meg pga han utfordrer henne mer enn hva jeg gjør. Så nå er de i klatreparken uten meg fordi hun orker ikke at jeg skal begrense henne. Trenger tips og råd for å gi mer slipp.. Vil jo ikke være den som gjør det verre for henne... Anonymkode: bf55e...cce
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så utrolig nervøs og stressa for at 11 åringen min ska oppleve kjipe følelser i form av nederlag, redsel, usikkerheten osv.. Gått så langt at hun helst vil ha med stefaren på ting fremfor meg pga han utfordrer henne mer enn hva jeg gjør. Så nå er de i klatreparken uten meg fordi hun orker ikke at jeg skal begrense henne. Trenger tips og råd for å gi mer slipp.. Vil jo ikke være den som gjør det verre for henne... Anonymkode: bf55e...cce Du gjør henne nervøs og usikker ved å være slik. Hun kan ikke lære av dine feil eller holdes igjen av din angst. Alle de vonde tingene livet har å by på må hun oppleve selv for å bli en sterk voksen. Uten motgang nå så vil hun aldri lære å takle det. Anonymkode: 95a27...a4b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå