Gå til innhold

Hvor mange matcher får menn uten ansiktsbilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg swiper på Tinder og legger merke til tonnevis av profiler uten ansiktsbilde. Enten har de bilde av kroppen sin eller så har de bare bilde av noe random. 

Får disse mannfolka egentlig noen matcher? Jeg vet at mange menn ofte klager over at det er få kvinner som liker dem på Tinder, men hva er egentlig tallet for disse? Det rareste jeg ser er nok de som har et helt sort bilde og i profilen sin har de en hel haug med krav til matchen sin. Altså... 😂

Jeg liker aldri disse mannfolka, men jeg er gjerne interessert i å høre om grunnen hvis det er noen her som har gjort det. 

Anonymkode: 1cf75...622

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med disse er oldcel baldcel incel?

Anonymkode: dff97...80d

Skrevet

Jeg gjorde aldri det heller. Veldig rart, men jeg regnet egentlig med at de hadde dame og ville være utro.

Jeg har blitt kontaktet av en mann uten bilde på Sukker, men da fikk jeg bilde relativt kjapt. Synes dog at unnskyldningen hans for å ikke ha bilde skurret.

Så jeg gidder ikke å bruke tid på slike profiler.

Anonymkode: 342cf...e45

Gjest Mysticgirl
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med disse er oldcel baldcel incel?

Anonymkode: dff97...80d

😂😂😂😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får disse mannfolka egentlig noen matcher?

ganske mange, helt sikkert. 

å være tiltrukket til en mann på grunn av utseende kan være et tegn på overfladiskhet. 

jeg antar at du som "liker aldri disse mannfolka" er litt for overfladisk, eller? 

ikke ta det personlig, det er ikke ment å kritisere deg, bare en slags forklaring hvorfor er du så negativ innstilt mot mannfolk uten profilbilder. til en viss grad alle har overfladiskhet i seg, hvor mye er bare varierer fra person til person. 

Skrevet
2 minutter siden, Energidronning skrev:

å være tiltrukket til en mann på grunn av utseende kan være et tegn på overfladiskhet. 

jeg antar at du som "liker aldri disse mannfolka" er litt for overfladisk, eller? 

ikke ta det personlig, det er ikke ment å kritisere deg, bare en slags forklaring hvorfor er du så negativ innstilt mot mannfolk uten profilbilder. til en viss grad alle har overfladiskhet i seg, hvor mye er bare varierer fra person til person. 

Haha, takk for en god latter. 

Anonymkode: 1cf75...622

• Liker 4
Skrevet

Det handler ikke om overfladiskhet, men jeg får, nesten rent instinktivt, en følelse av at folk uten ansiktsbilde har noe å skjule, eller har sketchy agenda. Det er mistenkelig oppførsel, og av alle assosiasjoner det kan vekke i meg så er "han er sikkert stygg" omtrent det eneste jeg ikke tenker. 

• Liker 3
Skrevet

Mange av de uten profilbilde av ansiktet sitt, er garantert utro eller ute etter en hemmelig affære. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg sveiper de bort med en gang. Kan du ikke ha bilde er det noe som ikke er som det skal være.

Anonymkode: ba259...d41

• Liker 1
Skrevet

Får mange superlikes av menn uten ansiktsbilde, rister bare på hodet av det. 

Anonymkode: 4f70d...2a4

Skrevet
1 time siden, Energidronning skrev:

Får mange, har opprettet en profil på et datingnettsted og det er mange som vil ha kontakt uten at jeg har lagt ut bilder enda. Må få tatt noen gode bilder, har skrevet en knakende god profiltekst som viser hvem jeg er. For der er jeg alltid så ærlig som mulig, uten å avsløre alt :)  Det kommer ovenfor den rette jeg treffer. Når bilder blir lagt ut vil nok noen forsvinne, men mange andre kommer sikkert til også. Er vel en 5 er på utseendet, men er blitt fortalt at jeg er veldig omgjengelig og morsom og skyr ikke kontakt med andre mennesker. Det er bare denne "kjemien" og de felles interessene og verdiene som må klaffe. Og ikke minst finne en som tør å satse på et langvarig forhold. Det kommer aldri på plass om vi ikke bruker tid til hverandre, altså prioriterer dette foran det aller meste. Jobb og nær familie som barn er bare det som kan gå foran en eventuell kjæreste. I starten er det faktisk slik at selv barn og jobb(jobbe mye ekstra) også må vike en stund for at dette skal klaffe, og da fra begge sin side.

Anonymkode: 1e4c9...4c5

Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Mange av de uten profilbilde av ansiktet sitt, er garantert utro eller ute etter en hemmelig affære.

Sikkert det også, men veldig mange er i starten litt "blyge" over at mange skal se at de er på "dating" igjen. Så når det går litt tid, kommer bildene etterhvert. Jeg har iallefall gjort dette en del ganger. Har ikke en dritt å skjule. Ville aldri truffet noen til date uansett uten at de hadde fått sett nye realistiske bilder av meg.

Skrevet

Har aldri bilde men får en drøss av matcher hele tiden, bilde deles privat og kan man ordlegge seg så drar man damer også😉

Anonymkode: aa24c...d94

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri bilde men får en drøss av matcher hele tiden, bilde deles privat og kan man ordlegge seg så drar man damer også😉

Det har jeg ikke tenkt på :)  Selvfølgelig kan bilder deles privat, de fleste datingsider har "chatte" funksjoner der bilder kan deles med hverandre. Det skal jeg faktisk gjøre mer av :) Snakke litt sammen, se om interesser er felles så dele bilder.

Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

😂😂😂😂

Dør🥵😂

Anonymkode: 37d2e...a8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...