Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nå funnet ut at det er påtide å ta en pause i studiene å reise på backpacking i Januar 2022. Jeg skal reise sammen med en god venninne. 

Siden vi vil gjennom den del land og byer så har vi sett på Kilroy, og ser at landene som de har satt opp på den minste pakken (https://www.kilroy.no/reiseforslag/jorden-rundt-reiser/the-classic

Det vi lurer på er om noen har tips til hva som er best? Bestille turen selv eller via byrå? Kan si at vi begge er ganske reisevant, og er ikke redd for å bestille hele turen selv, men kan det være greit for enkelhetsskyld å bestille via byrå? Ellers lurer jeg på hva folk har hadd i budsjett? Og hvilke standarer har dere ligget på med det budsjettet?  Hvilke ting kom uforventet på underveis, og hva var unødvedig?  Hvordan var maten på de forskjellige plassene? og hvordan var det med språk og engelsk osv?

Hva var det som var pakket ned og dere fikk mest bruk for? noen med andre pakke/reisetips? 

Er det noen som har tips til land eller byer som man bare MÅ få med seg eller overnattingsplasser, så rop ut, det er ingenting som er spikret enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...