AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/shaped-flounce-dress-302342-0646/ I den åpne ryggen? Jeg likte kjolen utrolig godt men kan ikke ha et så åpent felt der. Har dessuten ikke spesielt langt hår som uansett kan dekke det litt til. Tror dere det er mulig å sy inn et ekstra tøystykke der? Anonymkode: f8cb4...327
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Jeg vil tro det er vanskelig å gjøre det fint. Et blondestykke eller et annet type transparent stoff kunne nok gått, men du vil kanskje ha noe som dekker helt? Anonymkode: 373db...15c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Kanskje vanskelig å finne et passende stykke tøy? Chiffon eller blonde er nok veien å gå, men kan være vanskelig å få kjolen av og på kanskje? Noen spesiell grunn til at ryggen ikke kan være synlig? Du kan jo ha på jakke eller lignende. Anonymkode: 50088...bb1
mingrid Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Tror ikke det nødvendigvis blir så pent. Hva med å kjøpe en tynn singlet med blonderygg eller noe og bruke under? Jeg har en kjole med stor åpning bak, og jeg bruker en blondetopp/bh-greie under. Blir veldig pent, samtidig som det dekker ryggen. 2
Krok1 Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, mingrid said: Tror ikke det nødvendigvis blir så pent. Hva med å kjøpe en tynn singlet med blonderygg eller noe og bruke under? Jeg har en kjole med stor åpning bak, og jeg bruker en blondetopp/bh-greie under. Blir veldig pent, samtidig som det dekker ryggen. Det er en god løsning. Det går an å sy igjen åpningen, men kjolen er såpass ordinær at du fint kan finne en lignende med lukket rygg. Om du kjøper noe i bedre kvalitet er det også enklere å tilpasse den.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, mingrid said: Tror ikke det nødvendigvis blir så pent. Hva med å kjøpe en tynn singlet med blonderygg eller noe og bruke under? Jeg har en kjole med stor åpning bak, og jeg bruker en blondetopp/bh-greie under. Blir veldig pent, samtidig som det dekker ryggen. Har du link til hva slags blondetopp/bh-greie du bruker? Hørtes interessant ut Anonymkode: 747a1...9df
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Det blir en kostbar affære, for du må ha knapper i det tøystykket også, eller sette en tynn glidelås i siden for å få på deg kjolen. Det er trekte knapper på skjørtet og da bør du ha det på tøystykket også ---hvor mye er du villig til å betale? Anonymkode: cb1fe...34e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 Hvorfor kan du ikke ha åpen rygg?`Jeg tror virkelig ikke det vil være fint med noe under, da hadde jeg heller funnet en lignende kjole med dekket rygg Anonymkode: 2edee...a9c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #9 Skrevet 22. februar 2020 Blingset litt...du må sette glidelås gjennom hele ryggen.....blir fortsatt ganske mye jobb 😟 Anonymkode: cb1fe...34e
mingrid Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du link til hva slags blondetopp/bh-greie du bruker? Hørtes interessant ut Anonymkode: 747a1...9df Kjolen min er blå med blomster-mønster. Jeg har to forskjellige blondetopper, ene i blå og andre i fersken-farge som begge matcher kjolen. Ligner på denne (forøvrig kjøpt på HM): 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå