Gå til innhold

Tror dere det er mulig å be en systue om å sy inn et felt i denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er vanskelig å gjøre det fint. Et blondestykke eller et annet type transparent stoff kunne nok gått, men du vil kanskje ha noe som dekker helt?

Anonymkode: 373db...15c

Skrevet

Kanskje vanskelig å finne et passende stykke tøy? Chiffon eller blonde er nok veien å gå, men kan være vanskelig å få kjolen av og på kanskje? 

Noen spesiell grunn til at ryggen ikke kan være synlig? Du kan jo ha på jakke eller lignende. 

Anonymkode: 50088...bb1

Skrevet

Tror ikke det nødvendigvis blir så pent. Hva med å kjøpe en tynn singlet med blonderygg eller noe og bruke under? Jeg har en kjole med stor åpning bak, og jeg bruker en blondetopp/bh-greie under. Blir veldig pent, samtidig som det dekker ryggen. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, mingrid said:

Tror ikke det nødvendigvis blir så pent. Hva med å kjøpe en tynn singlet med blonderygg eller noe og bruke under? Jeg har en kjole med stor åpning bak, og jeg bruker en blondetopp/bh-greie under. Blir veldig pent, samtidig som det dekker ryggen. 

Det er en god løsning. 

Det går an å sy igjen åpningen, men kjolen er såpass ordinær at du fint kan finne en lignende med lukket rygg. Om du kjøper noe i bedre kvalitet er det også enklere å tilpasse den. 

Skrevet
1 minutt siden, mingrid said:

Har du link til hva slags blondetopp/bh-greie du bruker? Hørtes interessant ut

Anonymkode: 747a1...9df

Skrevet

Det blir en kostbar affære, for du må ha knapper i det tøystykket også, eller sette en tynn glidelås i siden for å få på deg kjolen. 

Det er trekte knapper på skjørtet og da bør du ha det på tøystykket også ---hvor mye er du villig til å betale?

Anonymkode: cb1fe...34e

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha åpen rygg?`Jeg tror virkelig ikke det vil være fint med noe under, da hadde jeg heller funnet en lignende kjole med dekket rygg :) 

Anonymkode: 2edee...a9c

Skrevet

Blingset litt...du må sette glidelås gjennom hele ryggen.....blir fortsatt ganske mye jobb 😟

Anonymkode: cb1fe...34e

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du link til hva slags blondetopp/bh-greie du bruker? Hørtes interessant ut

Anonymkode: 747a1...9df

Kjolen min er blå med blomster-mønster. Jeg har to forskjellige blondetopper, ene i blå og andre i fersken-farge som begge matcher kjolen. Ligner på denne (forøvrig kjøpt på HM):

4C008B82-9EEC-4DAA-BF1A-7BC4566D8E7E.png

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...