AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg skal en tur til Strømstad i begynnelsen av neste uke, og lurer på å svippe innom en matbutikk på veien hjem. Av praktiske årsaker har jeg ikke mulighet til å handle ting som må ligge kaldt, så kjøtt, ferske meieriprodukter og frossenvarer er utelukket. Jeg har heller ikke behov for å kjøpe glutenfritt. Hva bør jeg kjøpe som er rimeligere enn i Norge? Alt er av interesse, så lenge det passer med kriteriene over. Anonymkode: e6886...700
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Hvetemel, sukker, pasta, nudler, noe linser og bønner Anonymkode: 831bd...a1f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Jodberiket salt og perlesukker Anonymkode: 442ce...29a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 De har en veldig god tørr potetmos i Sverige. Merket er Felix. De selger mye gode tørre desserter som vispes med melk når den skal tilberedes, feks mørk sjokolademousse, bringebærmousse og sitronfromage. Jodberiket flaksalt. ZeroH saft er veldig mye billigere enn i Norge. Anonymkode: a182e...2b1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 Brus og øl. ( f.eks Corona får du nesten til halv pris) Anonymkode: d48ca...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå