Gå til innhold

Hva regnes som en seksuell fantasi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på oss som har litt rarere fantasi enn de vanlige. Jeg liker action og spenning og ultimate fantasien min er å få ett forsprang i en skog og to militære barske menn etter meg i full krigs uniform med paintball... bli hentet inn og så få den hele fulle oppmerksomheten seksuelt gjerne med litt dominans. Det har jeg drømt så mange ganger den fantasien. Vet jo at den aldri vil bli virkelighet men den får jeg ikke ut av hodet. Er det en seksuell fantasi eller er det noe annet. Tror jo det er noe annet når en leser om trekant, gangbang og slikt som sikkert er spennende nok men dette tar det ett steg lengre... 

Anonymkode: 2d231...bcc

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker da på oss som har litt rarere fantasi enn de vanlige. Jeg liker action og spenning og ultimate fantasien min er å få ett forsprang i en skog og to militære barske menn etter meg i full krigs uniform med paintball... bli hentet inn og så få den hele fulle oppmerksomheten seksuelt gjerne med litt dominans. Det har jeg drømt så mange ganger den fantasien. Vet jo at den aldri vil bli virkelighet men den får jeg ikke ut av hodet. Er det en seksuell fantasi eller er det noe annet. Tror jo det er noe annet når en leser om trekant, gangbang og slikt som sikkert er spennende nok men dette tar det ett steg lengre... 

Anonymkode: 2d231...bcc

Er da ingen rar fantasi dette :)  Selv har jeg fantasert om innbruddstyver. Du er helt normal. 

Skrevet

Høres helt normalt ut. Tror vel at det skal mye til for at du får til dette i sin helhet. Men at partneren din kan kle seg opp i paramilitært kostyme er da vel ingen sak. Det hadde kanskje vært ekstra stas hvis det var noen du ikke kjente fra før, men sett pa han en maske eller finlandshette, så har du fantasien til hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...