AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg er en dame på 20 jeg har veldig lyst til å Bli stripper. for å få mer penger. men er redd jeg vil angre på dette senere i livet eller få problemer. Jeg er i forhold og han ville slått opp om han fant ut. Men sannheten er at jeg vil strippe for jobb og penger ikke for å vise meg frem. Anonymkode: 2d775...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Dette tjener du lite på i Norge. Strippere må også turnere rundtom i Europa, reise til forskjellige strippeklubber, da kundene blir lei av å se de samme jentene hver uke. Dette er ikke en rask utvei, eller raske penger. Det er også stor fare for å bli skadet, voldtatt, dopet, ranet og drept i yrker der en spiller på sex. Hvor gammel er du? Du kan få veiledning om jobb på Nav, finne ut hva du passer til, og hvilke jobber du klarer. De kan også finne et arbeidssted til deg der du får trene deg på å jobbe og være i rutine samtidig som du får et beløp på konto hver 2. Uke. Masse lykke til. Anonymkode: f64d8...8b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå