AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg fikk melding i kveld mens jeg satt og så på TV, fra tinder; «Your tinder code is ######» Men greia er at jeg bruker ikke tinder og har ikke brukt det siden den gangen jeg brukte det for å ferske eksen i å være utro på tinder, som var i juli, september, oktober, november osv. Nå har det seg sånn at han (Eksen) har forsøkt å få meg tilbake i to mnd, han har lovet gull og grønne skoger slik som han har gjort de gangene før der jeg har tatt han tilbake, og jeg har ikke blokkert han fordi han kom med trusler sånn i tilfelle truslene skulle bli verre. I de siste par dagene har han begynt å innse at han ikke får meg tilbake og han har begynt å true med noe jeg tolker som å ta livet sitt. Han er psykopat og veldig manipulerende og kan gå langt med løgnene sine for å få det som han vil. Mistanken om at det er han som har forsøkt å logge inn på tinder med mitt telefonnummer, er stor. Jeg blokkerte han i går og det har også vært ringt med skjult nr i dag. Sendte han en liten melding om at å logge inn på andres kontoer som tinder er straffbart og ulovlig. Han nekta selvfølgelig, men det er faktisk ingen andre som skulle være interessert i å sjekke/sniklogge seg inn på min tinder. Er det noe kundeservice slik at jeg kan finne ut hva jeg evt skal gjøre? Googlet men fant bare info å lese. Flere som har opplevd liknende? Anonymkode: 38a9c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bloody Skrevet 22. februar 2020 #2 Del Skrevet 22. februar 2020 Kort svar, ja det er han. Langt svar, noen tastet feil tlf nr på oppretting av bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Del Skrevet 22. februar 2020 9 timer siden, bloody skrev: Kort svar, ja det er han. Langt svar, noen tastet feil tlf nr på oppretting av bruker. Han ringte fem ganger med skjult nummer i natt, han bruker å ringte typ 17 ganger, og jeg tror det er hans desperate forsøk på kontroll, å prøve å logge inn på tinder. Ironisk nok innledet han et forhold med en annen mens vi var sammen, og var både på tinder, happn og sukker gjennom hele forholdet over flere år, og det er en av grunnene til at jeg gjorde det slutt, mens nå er han sååå redd for at jeg har funnet en ny og at jeg skal være på tinder... Går det an å finne ut hvilke enheter som er logget på tinder eventuelt? Anonymkode: 38a9c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bloody Skrevet 22. februar 2020 #4 Del Skrevet 22. februar 2020 han kan jo ikke logge seg inn på din tinder uten den smskoden. han høres jo god ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Del Skrevet 22. februar 2020 5 timer siden, bloody skrev: han kan jo ikke logge seg inn på din tinder uten den smskoden. han høres jo god ut. Nettopp, derfor ble han avslørt i sitt forsøk. Nei, han finnes ikke god og skulle gjerne ha advart alle mot han, for han er en sosiopat som kun er ute etter ei å utnytte og bo gratis hos nå. Anonymkode: 38a9c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har fått det samme! Jeg har aldri vært på tinder! Står det TINDER på avsender? Og ser Meldingen sånn ut: Tinder-koden din er 030570 Ikke del den @tinder.com #030570 Jeg er sikker på at dette er en bug av noe slag og skjønner ikke hvordan jeg skal få stoppet det! Har fått 0-5 om dagen i mange uker! Anonymkode: 88d8a...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå