Gå til innhold

Bekreriell vaginose

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tulleberta

Jeg får tilbakevennende baktriell vaginose. Har behandlet det selv med melkesyrebakteriekapsler og ikke minst tatt flere kurer med flagyl. Det forsvinner for en stund, men kommer ganske fort tilbake. Er lei dette. Utfloden lukter og jeg blir sår nedentil. Virker som om problemet øker når jeg skifter partner.

Er det noen som har det samme problemet? Hvordan behadler dere det? noen som har blitt kurert? tips? kjerringråd?

tar imot all hjelp jeg kan få.

Håper noen svarer meg på dette, fordi det plager meg veldig. Kan jo ikke drive å knaske antibiotika hele tiden heller. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sammebåt

Jeg har det på nøyaktig samme måte. Har vært plaget i årevis uten at legen ga meg noe. Skiftet lege og fikk Flagyl. Ble kjempehappy da det forsvant, men det skal så lite til før det kommer tilbake :cry:

Jeg har sluttet helt med tamponger, håper det kan hjelpe noe. Er også bekymret hvis jeg må knaske antibiotika flere ganger i året. Håper noen har et godt råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Det er nok ingen måte å bli helt kvitt det på, har man først fått det, må en nok bare regne med det fortsetter og komme og gå desverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...