Gå til innhold

Problemer med reisning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det vært aktuelt for dere damer å ha en ff som har problemer med å opprettholde reisingen gjennom samleiet, hvor penisen blir slapp?

Anonymkode: 102fe...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hverken det eller kortere enn 18 cm er aktuelt. Hva er vitsen da liksom, sympatiknull?

Anonymkode: c2623...cff

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hverken det eller kortere enn 18 cm er aktuelt. Hva er vitsen da liksom, sympatiknull?

Anonymkode: c2623...cff

Snål kommentar. Viste du at ED er høyest blant de med størst. Eksempel. Blant Afro-amerikanske menn har 13% ED. Blant hvite menn 11%. Koreanere 9%. Size is some time a bitch.

Ref Norsk Legeforening.

Dr KG.

Anonymkode: 3b499...640

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri giddet. FF er jo kun for sex, så hvis ikke sexen er bra er det jo ingen vits i det.  

Anonymkode: 3f64a...6d5

• Liker 1
Skrevet

Glad jeg aldri har hatt ff. Høres ut som dildosex. Jeg må like en person, føle meg trygg og knyttet til personen for å ha god sex. Annen sex løser jeg med leketøy.

Anonymkode: 9adcf...370

Skrevet

For min del kan jeg synes sexen er bra selv om penisen blir slapp etter noen minutter inn i samleiet. Så lenge han er flink med hendene, god å ta på og flink til å kysse, samt god størrelse på penis, gjør det meg ingenting om samleiet ikke blir fullført 😊

Anonymkode: 102fe...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...