AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Jeg er 158 høy, og veier 62kg. Jeg har relativt smale skuldre, små bryster, og en definert midje. Generelt liten overkropp. Underkroppen er generelt større: chunky lår og rumpe, brede hofter. Har litt korte bein tror jeg. Føler ofte jeg blir seende veldig stutt ut hvis jeg ikke har helt ettersittende overdel, noe jeg ikke er så glad i. Trekker naturlig mot litt løse oversized gensere, noe jeg tror gjør at jeg ser stor ut helt ovenfra og ned.. Bruker mye høytlivsjeans, noe som ser bra ut syntes jeg. noen tips? Anonymkode: 952f1...d63
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Bluse med puffermer kan gi figuren din noe balanse. Sliter med å få det til å se fint ut på meg selv fordi jeg føler meg så stor med det, men så er jeg 1,76 og relativt bredskudret. https://www.zalando.no/object-petite-objlajla-bluser-gardenia-ob821e008-j11.html
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Hva som helst med litt markert midje tenker jeg. Trenger ikke være ettersittende. Anonymkode: 04119...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå