Gå til innhold

Rare lukter dagen derpå.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagen derpå så merker jeg at det lukter veldig vondt av hendene mine selv etter dusj og hyppig håndvask så kommer den lukten veldig fort tilbake. Ånden har også er merkelig lukt og smak selv etter grundig tannpuss, tanntråd og tungeskraping, så kommer det snikende tilbake, ikke direkte vond ånde men en spesiell lukt. 

Hva kan det komme av ? 

Anonymkode: a981c...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme greiene, kjenner at kroppslukten min er annerledes og føler meg skitten sånn 2 timer etter en dusj. Tror alkohol gjør noe med "kjemien" i kroppen. 

Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Har samme greiene, kjenner at kroppslukten min er annerledes og føler meg skitten sånn 2 timer etter en dusj. Tror alkohol gjør noe med "kjemien" i kroppen. 

Ja, er sånn. Jeg blir liksom ikke ren. Er en slags svovel lukt av meg. Føler meg som en levende promp. 

Skrevet

Smakssansen min er også forandret og ting jeg liker til vanlig kan smake helt feil.  Trodde tidligere det var fordi jeg røyket mye på fest, men nå har jeg nesten sluttet og det er likedan enda. 

Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Smakssansen min er også forandret og ting jeg liker til vanlig kan smake helt feil.  Trodde tidligere det var fordi jeg røyket mye på fest, men nå har jeg nesten sluttet og det er likedan enda. 

jeg syns det meste smaker mye bedre dagen derpå, men klarer ikke drikke cola zero, noe jeg vanligvis liker godt. Vanlig cola kan jeg drikke. Merker ikke forskjell på dem ellers, men dagen derpå så merker jeg stor forskjell. 

Skrevet

Er så glad for at jeg aldri drikker alkohol når jeg leser sånt. 

Anonymkode: d38fe...ac1

Skrevet

Alkohol er forferdelig for kroppen, så det er nok kroppens måte å fortelle at den har blitt forgiftet på.

Anonymkode: dd1a2...265

• Liker 1
Skrevet

Jeg var gift med en med store alkoholproblemer. Dagen derpå kunne jeg lukte på kroppslukten hans om han bare hadde drukket øl eller om han hadde kombinert det med sprit.....

Anonymkode: bc182...0ad

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var gift med en med store alkoholproblemer. Dagen derpå kunne jeg lukte på kroppslukten hans om han bare hadde drukket øl eller om han hadde kombinert det med sprit.....

Hva luktet det da? 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva luktet det da? 

Det klarer jeg ikke beskrive. Ånden hans var jo uansett avslørende, men hva han hadde drukket kjente jeg av lukten fra huden hans. Rare greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...