AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg har flyttet inn i en leilighet med lekre grå fliser på badet. Men, absolutt alt av støv, hår og boss er så synlig. Nå støvsuger jeg hver dag, men det er jo ikke optimalt å dra frem støvsugeren hele tiden. Tenkte å ha noen engangskluter som jeg lett kan sweipe over med. Jif er dyre, og ser det finnes på mange av billigkjedene også. Noen med erfaring som vi anbefale/fraråde merker? Med billigkjeder tenker jeg på Nille, Rusta, Europris etc 😊 Anonymkode: 224d2...307
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Tørrmoppene fra europris er kjempegode😅 tar alt av støv😁 Anonymkode: 11347...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tørrmoppene fra europris er kjempegode😅 tar alt av støv😁 Anonymkode: 11347...c8f Passer de på jif moppen? Anonymkode: eda6b...b2d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Tørrmoppen til Coop er helt grei, samme med våtmoppen (engangs). De passer til jif moppen. moppen, moppen, moppen 😅 Anonymkode: 7c989...13d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passer de på jif moppen? Anonymkode: eda6b...b2d Ja, det tror jeg de gjør☺️ Har mopp fra biltema, og bruker mopper fra både biltema, jiff og europris på den😅 Anonymkode: 11347...c8f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tørrmoppene fra europris er kjempegode😅 tar alt av støv😁 Anonymkode: 11347...c8f Kjøper våtmoppene fra Europris også! Femti kroner eller noe slikt, og passer på de gamle jif-moppene. (De på 40 cm) De pleide lukte mye bedre før, men lukter helt greit nå også - bare svakere enn før. Syns jif sine og slikt lukter så grusomt. Europris sine pleide lukte sitron. God sitron, ikke sånn ekkel stinkeparfymesitron Anonymkode: ccaed...906
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 Tusen takk for svar alle sammen 😘😘 Da har jeg litt forskjellige å teste! Anonymkode: 224d2...307
Eske Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 Sånn for miljøet sin del så må jeg slå et slag for ikke-engangs mikrofibermopp til tørrbruk, det fungerer bedre enn engangskluter og man kan "kakke" av støvet ute slik at den kan brukes mange ganger. Jeg har Enjo sitt sett, men tipper en vanlig, god, "fluffy" mikrofibermopp fungerer like bra. (Jeg har forresten min støvmopp bare stående på skaftet på gjesterommet klar til bruk når det skulle være). 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 7 timer siden, Eske skrev: Sånn for miljøet sin del så må jeg slå et slag for ikke-engangs mikrofibermopp til tørrbruk, det fungerer bedre enn engangskluter og man kan "kakke" av støvet ute slik at den kan brukes mange ganger. Jeg har Enjo sitt sett, men tipper en vanlig, god, "fluffy" mikrofibermopp fungerer like bra. (Jeg har forresten min støvmopp bare stående på skaftet på gjesterommet klar til bruk når det skulle være). Men vil den få opp alt bosset som ligger på gulvet? Føler jeg enten må støvsuge eller bruke noe vått for å få det opp... Anonymkode: 224d2...307
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #10 Skrevet 25. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men vil den få opp alt bosset som ligger på gulvet? Føler jeg enten må støvsuge eller bruke noe vått for å få det opp... Anonymkode: 224d2...307 Tørt smuss og støv får du alltid best opp med tørr mopp, så kan du gå over med vann på flekker. Anonymkode: 61dbb...b92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå