GÃ¥ til innhold

For vid? 😓 han trodde den var inni

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig lå samboer bak meg, å "jokka" så jeg puttet penisen hans mellom låra, han fortsatte og etter en stund sa han "har du putta den inni?" 😓😓 

spurte om han ikke kjente forskjell, å det ble ugrei stemning å han sto opp... jeg har tenkt på dette i hele dag! Vil det si jeg er vid, siden han trodde den var inni!?😓

Anonymkode: c1ed5...162

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er helt vanlig! Betyr bare at menn ikke greier å treffe på ordentlig.

Anonymkode: 3ac0f...75a

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er helt vanlig! Betyr bare at menn ikke greier å treffe på ordentlig.

Anonymkode: 3ac0f...75a

svarte du på ditt eget spørsmål? haha

Anonymkode: 5fcb1...bea

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag tidlig lå samboer bak meg, å "jokka" så jeg puttet penisen hans mellom låra, han fortsatte og etter en stund sa han "har du putta den inni?" 😓😓 

spurte om han ikke kjente forskjell, å det ble ugrei stemning å han sto opp... jeg har tenkt på dette i hele dag! Vil det si jeg er vid, siden han trodde den var inni!?😓

Anonymkode: c1ed5...162

Ja du høres veldig vid ut hvis han ikke klarte å kjenne forskjell. Har møtt et par damer som var veldig vide. Man kjenner egentlig ingen ting, men oral og forspill er deilig da hvis de er flink på det. Hun jeg er med nå er veldig trang og våt, og sexen er veldig bra. Det var den også med de som var normalt trang. Ambefaler å snakke ærlig om partneren om dette, hvis ikke kan det bli et problem i lengden.

Anonymkode: dbeff...5ff

• Liker 2
Skrevet

Nei, det gjør nok ikke det.

Skrevet

Det hadde vært verre om du spurte: "Er du inni?"

• Liker 4
Gjest Familytree
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kjenner egentlig ingen ting

Problem løst, vi (menn) er bare dum😊

Skrevet

Du må ha en helt annen anatomi enn meg, når jeg ligger på siden og samler lårene blir det faktisk ganske trangt. Jeg har mye muskler i lårene da.

Hadde altså ikke tenkt jeg var vid hvis han spurte om det, men tenkt at han kanskje ikke syntes vinkelen på penis tilsa at han var inni og han spurte fordi han var forvirra?

Uansett dumt å spørre om den er inni for både mann og kvinne. Kunne han ikke bare sjekket med hånda eller noe?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

svarte du på ditt eget spørsmål? haha

???

Anonymkode: 9639a...5b2

• Liker 15
Skrevet

:fnise: Må flire. Mannfolk. Det kan jo hende at han syntes at det var så trangt at han trodde han var inni...

Anonymkode: a91e1...61e

Skrevet

Med mindre du er svært tynn vil det være ganske trangt mellom lårene dine når du ligger i senga. Så hvordan du har kommet frem til tolkningen om at du er vid forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 8740d...cbd

• Liker 9
Skrevet

Det er trangt mellom låra da. Unødvening ting å lage dårlig stemning over. 

Anonymkode: 1b025...7ed

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis man bare ligger vanlig på siden, skal man være ganske velutstyrt for å kunne bare smuge den inn uten noe form for forberedelse eller fasilitering. 

"har du putta den inn?" høres ut som en ung og umoden mann, spør du meg. 

At han ikke merker forskjell har ingenting med din anatomi å gjøre, men hans kunnskap og kjennskap. 

Endret av Krok1
  • Liker 2
Skrevet

Høres mer ut som at han har veldig liten penis

Anonymkode: cc29e...997

• Liker 4
Skrevet

Det kan være trangt mellom lår. Ser ikke direkte at det skulle antyde at du er vid. 

Kanskje han følte at du enten holdt han for narr eller at du gjorde narr? 

Skrevet

Jeg har ligget og jukket slik noen ganger,  av og til etter oljemassasje, og ellers med glidemiddel.  Hvis hun er sånn noenlunde klar, så hender det at den smetter inn, men det kan være veldig vanskelig å kjenne. Aldri på noe tidspunkt har jeg tenkt på det som noe negativt,  og det tror jeg ikke hun har heller. 

Anonymkode: 0bf1c...896

Skrevet

Nei haha

Anonymkode: 266fe...d3f

Skrevet
PÃ¥ 21.2.2020 den 23.44, AnonymBruker skrev:

spurte om han ikke kjente forskjell, å det ble ugrei stemning å han sto opp...

Ikke rart at det er krig i verden🙄

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei haha

Anonymkode: 266fe...d3f

Nei hva da?

Anonymkode: e5d48...7b7

Skrevet

Årets råd: Spør bare! 

Alt blir så unødvendig komplisert når man ikke kommuniserer. 

Anonymkode: 95759...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...