Gå til innhold

Ny spesialepisode av Friends

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men HBO Max, er det vanlig HBO her i Norge?

Anonymkode: 9851a...63f

• Liker 1
Skrevet

Satt faktisk og googla hbo Max i sta, ser ut som det blir tilgjengelig i USA bare? Så hvor kan vi se dette tro 🤔

Anonymkode: fd416...bdb

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk 😍 Jeg vil heller at de prøver, og så får det heller bare være dårlig altså. Potensielt sett blir dette et koselig gjensyn med kjære karakterer. Etterlengtet. Ønsker det velkommen med åpne armer!

Anonymkode: 0bfdf...bf2

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Satt faktisk og googla hbo Max i sta, ser ut som det blir tilgjengelig i USA bare? Så hvor kan vi se dette tro 🤔

Anonymkode: fd416...bdb

Slapp av, det blir selvsagt tilgjengelig over hele verden.

Anonymkode: 21b86...a12

• Liker 7
Skrevet

Det får bare ikke blitt dårlig. Om det ikke blir helt «wow» så blir det uansett en svært etterlengtet reunion. 

Anonymkode: 08690...a3e

• Liker 6
Skrevet

Oi. Jeg håper bare at fallhøyden ikke blir for stor her, at de faktisk greier å gjennomføre dette uten at det blir rart eller kleint. 

Anonymkode: f27ae...e69

• Liker 2
Skrevet

Skal de spille 25 år eldre karakterer også?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke ny episode av serien, det er bare et intervju med alle skuespillerne

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg ble fra meg av glede da jeg så at det skulle bli en reunion, men så leste jeg at det bare skal være intervju med skuespillerne og mimring tilbake til den perioden. Synes det blir feil å kalle det reunion da egentlig, og de får 22 millioner kroner hver for det. For et intervju! Det er helt sjukt.. Jeg hadde lyst til å se karakterene deres. 

Skrevet
4 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg ble fra meg av glede da jeg så at det skulle bli en reunion, men så leste jeg at det bare skal være intervju med skuespillerne og mimring tilbake til den perioden. Synes det blir feil å kalle det reunion da egentlig, og de får 22 millioner kroner hver for det. For et intervju! Det er helt sjukt.. Jeg hadde lyst til å se karakterene deres. 

Virkelig? Leste senest i går at det skulle bli reunion, et intervju er jo dørgende kjedelig... Serien Will & Grace fikk jo nylig en reunion også, den ble ikke så verst. Synd ikke Friends går for noe av det samme. 

Skrevet

INtervju? Det finnes tusenvis av intervju fra tidligere der de snakker om tiden fra Friends. Hva nytt vil man liksom lære av en reunion som dette? Tapsprosjekt. 

Anonymkode: 4b41e...ef8

• Liker 7
Skrevet
On 2/21/2020 at 11:35 PM, Nevian said:

Jeg var storfan i sin tid, men blir alltid litt skeptisk når ting som dette skjer. Det blir altfor ofte ikke så bra som man ønsker, og har så innmari stor fallhøyde da alle håper at ting skal være akkurat som før. Men gleder meg litt likevel da :biggrin:

https://www.dagbladet.no/kultur/tilbake-pa-skjermen-i-mai/72168820

Hi :ninuskapus:

Anonymkode: ce8f1...7c6

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 2/22/2020 at 1:07 PM, AnonymBruker said:

INtervju? Det finnes tusenvis av intervju fra tidligere der de snakker om tiden fra Friends. Hva nytt vil man liksom lære av en reunion som dette? Tapsprosjekt. 

Anonymkode: 4b41e...ef8

Enig. Synes dette intervjuet er mer noe jeg hadde forventet å finne gratis på YouTube enn noe HBO Max(en dyrere versjon av HBO Nordic) betalte over 100 millioner kroner for. 

Anonymkode: d0cb7...474

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...