AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 I fjor ble jeg forelsket i en lærer jeg hadde. Mellom oss var det litt merkelig. Jeg kunne kjenne følelsene hannes, og han mine. Det var litt telepatisk mellom oss. I vår tenkte jeg veldig mye på han. Det som da skjedde skremte meg veldig. Jeg kjente plutselig en finger røre klitoris! Jeg fikk helt sjokk av det som skjedde. Ble veldig skremt også. Det var etter dette alt startet. Etter dette har jeg blitt dunket borti, fått rykninger, kjenner prikking på skulderen, fingre som blir bevegd, en fot som ble løftet høyt når jeg lå i sengen. Jeg opplevde også at armene mine bevegde seg oppover mens jeg lå på ryggen, de bevegde seg oppover og klaffet sammen slik som man gjør når man ber... Nå har dette vart i ca 8 mnd. Det er veldig slitsomt. Og opplevelsene i senere tid er at jeg føler jeg blir tatt nedentil på kvelden, og dunking. I mårrest hadde jeg flere rykninger når jeg våknet og ble ganske oppgitt. Er det noen her inne som har opplevd noe lignede? Anonymkode: 719cc...64b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: I fjor ble jeg forelsket i en lærer jeg hadde. Mellom oss var det litt merkelig. Jeg kunne kjenne følelsene hannes, og han mine. Det var litt telepatisk mellom oss. I vår tenkte jeg veldig mye på han. Det som da skjedde skremte meg veldig. Jeg kjente plutselig en finger røre klitoris! Jeg fikk helt sjokk av det som skjedde. Ble veldig skremt også. Det var etter dette alt startet. Etter dette har jeg blitt dunket borti, fått rykninger, kjenner prikking på skulderen, fingre som blir bevegd, en fot som ble løftet høyt når jeg lå i sengen. Jeg opplevde også at armene mine bevegde seg oppover mens jeg lå på ryggen, de bevegde seg oppover og klaffet sammen slik som man gjør når man ber... Nå har dette vart i ca 8 mnd. Det er veldig slitsomt. Og opplevelsene i senere tid er at jeg føler jeg blir tatt nedentil på kvelden, og dunking. I mårrest hadde jeg flere rykninger når jeg våknet og ble ganske oppgitt. Er det noen her inne som har opplevd noe lignede? Anonymkode: 719cc...64b Hvor mange tråder skal du starte ? Du trenger hjelp. det er ingen som kan beføle deg med hjelp av telepati. hilsen ei som tror på mye mer, mellom himmel og jord. Men dette er ikke ekte, skaff hjelp! Anonymkode: c8681...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Det går ikke an Anonymkode: 08a6b...6dd 1
Guidet Kvinne Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 Du er psykotisk. Ganske klassiske tegn. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Hvorfor skriver du ikke heller et innlegg i Finn en venn 😊 Kanskje det kan bearbeide de patetiske behovene dine. Duger faen ikke som troll, men kanskje som en venn ❤️ Anonymkode: 4c86f...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver du ikke heller et innlegg i Finn en venn 😊 Kanskje det kan bearbeide de patetiske behovene dine. Duger faen ikke som troll, men kanskje som en venn ❤️ Anonymkode: 4c86f...4c7 Troll?? Dette er en opplevelse jeg har hatt... Anonymkode: 719cc...64b
Olaug Olsen Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I fjor ble jeg forelsket i en lærer jeg hadde. Mellom oss var det litt merkelig. Jeg kunne kjenne følelsene hannes, og han mine. Det var litt telepatisk mellom oss. I vår tenkte jeg veldig mye på han. Det som da skjedde skremte meg veldig. Jeg kjente plutselig en finger røre klitoris! Jeg fikk helt sjokk av det som skjedde. Ble veldig skremt også. Det var etter dette alt startet. Etter dette har jeg blitt dunket borti, fått rykninger, kjenner prikking på skulderen, fingre som blir bevegd, en fot som ble løftet høyt når jeg lå i sengen. Jeg opplevde også at armene mine bevegde seg oppover mens jeg lå på ryggen, de bevegde seg oppover og klaffet sammen slik som man gjør når man ber... Nå har dette vart i ca 8 mnd. Det er veldig slitsomt. Og opplevelsene i senere tid er at jeg føler jeg blir tatt nedentil på kvelden, og dunking. I mårrest hadde jeg flere rykninger når jeg våknet og ble ganske oppgitt. Er det noen her inne som har opplevd noe lignede? Anonymkode: 719cc...64b Jeg ville vurdert demonutdrivelse eller psykiater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå