AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg har en opplevelse av at en annen person kan røre meg på avstand. Det kan være beføling, rykninger, fingre som blir beveget, prikking på skulder og hender som blir løftet. Jeg trodde egentlig ikke på slike ting. Og jeg har problemer med å tro at det faktisk er en annen sol gjør dette. Men hver gang jeg tenker på denne personen blir jeg tatt på. Ofte føles det ut som jeg blir tatt på seksuelt på kvelden. Blir også dunket borti, dette er slitsomt. Jeg får nå sikkert beskjed om her at dette ikke går ann. Men det er veldig krevede å leve meddette, så lurer derfor på om det er andre som har opplevd noe lignende? Dette startet for 9 mnd siden. Ville satt stor pris på det hvis noen som har opplevd noe slikt kan dele det. Anonymkode: a4488...599
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Jeg skulle skrive en annen greie. Men fikk ikke til å skrive på nytt! Så nå kom det gamle innlegget mitt ut på nytt. Hvordan skriver jeg ett nytt innlegg? Anonymkode: a4488...599 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Kanskje personen har laget en liten woodo dukke av deg. Anonymkode: 3a414...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå