AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Han er interessert i å ha sex med meg lenge, helt fra starten vi ble kjent tror jeg. Men jeg har aldri lot det skje. Nå som jeg tror at jeg kjenner ham bedre, kan jeg kanskje la det skje. Men da ønsker jeg å dominere han. Går det? Anonymkode: 60cf2...110
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Om han samtykker, og er underdanig ja. Om ikke, nei. Anonymkode: ddb0f...7a9 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Klart det, en politimann er en mann som ikke hadde gode nok karakterer til å ta høyere utdannelse, han har potensial. Anonymkode: 1c407...86e 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart det, en politimann er en mann som ikke hadde gode nok karakterer til å ta høyere utdannelse, han har potensial. Anonymkode: 1c407...86e Gjøk, for å bli politi må du gå på politihøyskolen. Er høyere utdannelse det og tror det er stor konkurranse for å komme inn, ergo ikke noe lavt snitt. Vi bor ikke i usa, hvor hver en hillbilly kan ta seg et 8 ukers kurs og få skiltet. Anonymkode: 643ec...52b 15
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjøk, for å bli politi må du gå på politihøyskolen. Er høyere utdannelse det og tror det er stor konkurranse for å komme inn, ergo ikke noe lavt snitt. Vi bor ikke i usa, hvor hver en hillbilly kan ta seg et 8 ukers kurs og få skiltet. Anonymkode: 643ec...52b Gjøk kan du være selv. Dersom du tror en politimann hadde valget mellom politiyrket eller å bli professor, tar du veldig feil. Politi er ikke dumme, det er ikke det jeg sier, men de er heller ikke de mest skoleflinke. Så ærlig må det være lov til å være. Snakker ikke om hver enkelt politimann her nå, slik at du kan komme med noen hederlige unntak, snakker veldig generelt, fordi det gir ingen mening å diskutere hver enkelt politimann i dette landet. Anonymkode: 1c407...86e
Gjest Alterego666 Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjøk kan du være selv. Dersom du tror en politimann hadde valget mellom politiyrket eller å bli professor, Man utdanner seg ikke til professor, din løk. Professor er en beskyttet forskningsstilling. Der blåste du den elitistiske bløffen din ganske ettertrykkelig. Takk og farvel.
Rainb Skrevet 21. februar 2020 #7 Skrevet 21. februar 2020 Forretningsmenn har enda dårligere karakterer på skolen, de har enda bedre potensial kanskje ?
Gjest Alterego666 Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, Rainb skrev: Forretningsmenn har enda dårligere karakterer på skolen, de har enda bedre potensial kanskje ? Forretningsmenn?! De ble pensjonert på 70-tallet.
BergenAnonym Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er interessert i å ha sex med meg lenge, helt fra starten vi ble kjent tror jeg. Men jeg har aldri lot det skje. Nå som jeg tror at jeg kjenner ham bedre, kan jeg kanskje la det skje. Men da ønsker jeg å dominere han. Går det? Anonymkode: 60cf2...110 Hvis han liker det så går det fint. Snakk om det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 Inni uniformen finnes ulike mennesker. Anonymkode: b0708...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #11 Skrevet 22. februar 2020 I senga har han ikke klær på seg.... Anonymkode: 60cf2...110
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #12 Skrevet 22. februar 2020 13 timer siden, Alterego666 skrev: Man utdanner seg ikke til professor, din løk. Professor er en beskyttet forskningsstilling. Der blåste du den elitistiske bløffen din ganske ettertrykkelig. Takk og farvel. "Beskyttet forskningsstilling"?! Hehe, tittel du mener? "Man utdanner seg ikke til professor"!? Professor er gjerne et kunnskapsnivå OVER akademisk utdanning. Håper du tar deg tid til å lese utklippet under fra Wikipedia, da blir du litt klokere. Professor (av latin profiteri, «offentlig fremføre», en som hevder offentlig å være ekspert) er den høyeste tittelen for en person som forsker og/eller underviser ved et universitet eller annen forskningsinstitusjon, og det høyeste formelle akademiske kompetansenivået. Arbeidsoppgaver for professorer består ofte av både forskning og undervisning, men det er ikke uvanlig at spesielt meritterte professorer bare driver forskning, særlig ved de høyest rangerte universitetene internasjonalt. Anonymkode: 1c407...86e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #13 Skrevet 22. februar 2020 Er så drittlei av alle de lavtutdannede, kompleksfylte kjerringene her inne som skal blande høyere utdanning opp i alt bare fordi de har angra fælt på at de droppa ut av skolen.. LØSNINGEN ER PSYKOLOG! Anonymkode: 40bee...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #14 Skrevet 22. februar 2020 Man er jo ikke utdannelsen og jobben sin. Alle politifolk har ikke samme personlighet, så det er umulig å kunne si noe om hva akkurat han du flørter med har av seksuelle preferanser. Anonymkode: 97c90...398 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #15 Skrevet 22. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjøk kan du være selv. Dersom du tror en politimann hadde valget mellom politiyrket eller å bli professor, tar du veldig feil. Politi er ikke dumme, det er ikke det jeg sier, men de er heller ikke de mest skoleflinke. Så ærlig må det være lov til å være. Snakker ikke om hver enkelt politimann her nå, slik at du kan komme med noen hederlige unntak, snakker veldig generelt, fordi det gir ingen mening å diskutere hver enkelt politimann i dette landet. Anonymkode: 1c407...86e Så sivilingeniører, siviløkonomer og jurister har heller ikke høyere utdannelse da? Siden de ikke klarte det prestisjetunge medisinstudiet 🙄 Anonymkode: e36a2...97f 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #16 Skrevet 22. februar 2020 Snittet for å komme inn på politihøyskolen i Oslo er rimelig høyt nå. Men over til ts sitt spørsmål: ja, det finnes nok en mulighet for at også en politimann vil la seg underkaste deg, men jeg føler meg rimelig sikker på at flertallet der befinner seg heller på den andre motsatte siden. Anonymkode: 2512c...2cd
Rainb Skrevet 22. februar 2020 #17 Skrevet 22. februar 2020 (endret) Kjærlighet og forelskelse har ingenting med yrker og utdanning å gjøre. Endret 22. februar 2020 av Rainb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #18 Skrevet 22. februar 2020 Hei alle! TS her, er bare "normalutdannet" siviløkonom. Smarte folk tar ikke høy utdanning, de har ikke tid til det, de vil helst tjene penger istedenfor å "pugge". Anonymkode: 60cf2...110 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. februar 2020 #19 Skrevet 23. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: "Beskyttet forskningsstilling"?! Hehe, tittel du mener? "Man utdanner seg ikke til professor"!? Professor er gjerne et kunnskapsnivå OVER akademisk utdanning. Håper du tar deg tid til å lese utklippet under fra Wikipedia, da blir du litt klokere. Professor (av latin profiteri, «offentlig fremføre», en som hevder offentlig å være ekspert) er den høyeste tittelen for en person som forsker og/eller underviser ved et universitet eller annen forskningsinstitusjon, og det høyeste formelle akademiske kompetansenivået. Arbeidsoppgaver for professorer består ofte av både forskning og undervisning, men det er ikke uvanlig at spesielt meritterte professorer bare driver forskning, særlig ved de høyest rangerte universitetene internasjonalt. Anonymkode: 1c407...86e Takk for at du understreker poenget mitt.
Nilsenbruker Skrevet 23. februar 2020 #20 Skrevet 23. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så drittlei av alle de lavtutdannede, kompleksfylte kjerringene her inne som skal blande høyere utdanning opp i alt bare fordi de har angra fælt på at de droppa ut av skolen.. LØSNINGEN ER PSYKOLOG! Anonymkode: 40bee...dc9 En utdannet psykolog?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå