Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Om noen kan lese meg er jeg takknemlig. Jeg har byttet jobb, men er usikker på om den er riktig for meg, hva kan du se? Jeg har kjæreste, men er usikker på om det blir oss (om vi flytter sammen og om han er 'riktig' for meg). Det har vært et av og på forhold. Jeg føler meg generelt lite likt av alle og lurer på hvordan jeg kan bli bedre likt og føle meg bedre, som person!? 

Hilsen kvinne, 31

Anonymkode: acc7b...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil vokse inn i jobben og utvikle deg. Bedre likt blir du ved å gjøre gode gjerninger og å være åpen for alle mennesker selv om du ikke deler deres interesser og tro. Kjæresten er uklar. Det kan gå begge veier. Fikk et tarotkort med en løve. Det er tegn på at du vil voksesom person. 

Anonymkode: e2da4...0bd

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil vokse inn i jobben og utvikle deg. Bedre likt blir du ved å gjøre gode gjerninger og å være åpen for alle mennesker selv om du ikke deler deres interesser og tro. Kjæresten er uklar. Det kan gå begge veier. Fikk et tarotkort med en løve. Det er tegn på at du vil voksesom person. 

Tusen takk😊😊 Jeg har søkt på mere utdanning faktisk, så kanskje jeg kan vokse på det? 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk😊😊 Jeg har søkt på mere utdanning faktisk, så kanskje jeg kan vokse på det? 

Kunnskap, selv om den ikke er relatert til utvikling av personligheten, vil få deg til å tenke nytt og reflektere mer slik at du også vil vokse som person. 

Skrevet

Det er ikke jobben for deg, du må bytte snarest mulig.

Anonymkode: 39314...974

Skrevet
On 2/21/2020 at 9:27 PM, AnonymBruker said:

Heisann. Om noen kan lese meg er jeg takknemlig. Jeg har byttet jobb, men er usikker på om den er riktig for meg, hva kan du se? Jeg har kjæreste, men er usikker på om det blir oss (om vi flytter sammen og om han er 'riktig' for meg). Det har vært et av og på forhold. Jeg føler meg generelt lite likt av alle og lurer på hvordan jeg kan bli bedre likt og føle meg bedre, som person!? 

Hilsen kvinne, 31

Sett deg inn i Myers Briggs og forstå hvilken Myers Briggs type du og ikke minst andre rundt deg er av. Det tar en god stund å lære seg det, med du verden det gir svar på det meste vedr en selv og andre.  Ikke ta testen, lær om de kognitive funksjonene og hva det betyr. Det blir f.eks vanskelig for deg å ha en jobb hvor det er en fordel å være Extrovert Sensing hvis du selv er Introvert iNtuitive.  

Eller om du har en kjæreste som uttrykker seg abstrakt og mellom linjene hvor du selv ikke gjør det. Samtidig som extroverte behøver sosial omgang for å lade batteriene mens Introverte må ha alenetid. Det blir tortur for sistnevnte hvis ikke alenetid gis nok av en partner. 

Man må nok være litt oppegående og ha selvinnsikt til for å bruke Myers Briggs riktig. Jeg kan likevel ikke forestille meg 2 kvinner som har hatt en større innflytelse på så mange liv her på kloden som Kathrine og Isabella. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...