Gå til innhold

De ble nektet å kjøre meg hjem igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i bursdag til en 2 åring for en stund siden, en av foreldrene hans hentet meg og avtalte at en av dem kunne kjøre meg hjem også, dette foreslo de selv, så det var noe de ville, jeg har ikke bil. Men ene bestemoren til barnet nektet den som skulle kjøre meg hjem å kjøre meg hjem igjen, hun sa de hadde alt for mye å gjøre til at de kunne drive med sånt, hun fikk beskjed om at dette hadde vi avtalt, og vi var på vei ut døra, men hun hentet oss inn igjen, fikk virkelig ikke lov, uansett hvor mye det var bestemt at jeg skulle bli kjørt hjem. Holdt på å ikke komme meg hjem, endte til slutt med at noen andre kjørte meg hjem. Dette hadde hun vel ikke noe med å blande seg oppi? Eller høres det ut som jeg overreagerer? Utrolig hva folk skal blande seg opp i.

Anonymkode: bb76f...d57

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en sær bestemor 

Anonymkode: 89845...6d0

• Liker 7
Skrevet

Kanskje bestemor ikke ville sitte igjen med oppryddingen alene?

Anonymkode: 536cc...00a

• Liker 5
Skrevet

Folk pleier å komme til og fra selv. Litt feil at den som holder selskap skal kjøre rundt på gjestene også. Går d ikke buss?? Men lovt er lovt. 

Anonymkode: 06f86...5cb

• Liker 5
Skrevet

Oi, maktkamp. Sikkert ikke første gang bestemor blander seg opp i ting der i familien..

Anonymkode: 62274...057

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk pleier å komme til og fra selv. Litt feil at den som holder selskap skal kjøre rundt på gjestene også. Går d ikke buss?? Men lovt er lovt. 

Egentlig enig, men det blir noe annet når de selv tilbyr seg å kjøre å hente. Jeg hadde aldri spurt om det selv, hadde tenkt å ta drosje, men når jeg sa det syns det det var for galt.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Egentlig enig, men det blir noe annet når de selv tilbyr seg å kjøre å hente. Jeg hadde aldri spurt om det selv, hadde tenkt å ta drosje, men når jeg sa det syns det det var for galt.

Går nesten ikke buss der i området.

• Liker 1
Skrevet

Om det var oppryddingen som nevnt av noen over her så var det virkelig ikke noen krise om det måtte pauses en stund mens TS ble kjørt hjem etter den bursdagen. Dette var jo avtalt.

Jeg syns det var rart at den bestemora i det hele tatt ikke ble satt på plass. Godt du kom deg hjem med noen andre, TS. 

Anonymkode: aee12...540

• Liker 7
Skrevet

Den som skulle kjøre deg hjem burde ha vett nok til å sette bestemoren på plass. 

Anonymkode: 01ee1...ee0

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den som skulle kjøre deg hjem burde ha vett nok til å sette bestemoren på plass. 

Anonymkode: 01ee1...ee0

Sa fra flere ganger, men det hjalp ikke. 

Skrevet

Kanskje bestemors ikke ville være der alene uten den som kjørte? 

Anonymkode: 83cf7...4aa

Skrevet

Det at hun sa de hadde alt for mye å gjøre var nok mest på grunn av at de har et barn, ikke så mye på grunn av oppvasken tror jeg. Men en av dem skulle jo bli igjen uansett, og det var andre voksne der også så barnet ble jo ikke alene akkurat.

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvis de selv har tilbydd det, har ingen andre noe med det å gjøre! Jeg henter besteforeldrene mine titt og ofte når vi har selskap. Ser ikke problemet! Nei, her gikk besteforelderen som "nektet" dem å kjøre, langt over streken! 

Anonymkode: 12ae8...e99

• Liker 2
Skrevet

Veldig spesielt av bestemoren, og måtte ha føltes ubehagelig for deg. Vi har selv valgt å flytte ut på landet, og kollektivtransport er ikke-eksisterende. Vi er fra byen opprinnelig, og det er ikke alle i vår familie eller venner som har lappen. Det er for oss en selvfølge at vi er behjelpelig med transport.. Ellers vil vi jo ende opp med lite besøk..

Anonymkode: 7192a...d16

Skrevet

Så pinlig for disse foreldrene at bestemor oppfører seg sånn er min første tanke

Anonymkode: 8a7b3...ca7

• Liker 2
Skrevet
På 21.2.2020 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Sa fra flere ganger, men det hjalp ikke. 

De måtte nå strengt tatt ikke høre på bestemor! De kunne fint sagt «dette er avtalt, jeg kjører henne hjem og kommer snart tilbake». 
Regner ikke med bestemor kneblet sjåføren og inndro bilnøklene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...