AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg er for tiden sykmeldt en dag I uken av egen psykisk sykdom og har I tillegg hatt det tødt på hjemmebane mange år, dette henger sammen. Der jeg jobber er det flere som jeg jobber tett med som også er sykemeldt og det er derfor flere vikarer som ikke er så inni jobben. Det blir derfor mye merarbeid på meg for å veilede de. Jeg har spurt min sjef flere ganger om det ikke har vært mulig og omrokkere på noen av de andre som jobber der, sjefen sier hun skjønner min situasjon, men det skjer ikke noe mer. Jeg sliter mer og mer også på grunn av jobben, hva gjør jeg. Nå føler jeg at jeg har tatt opp dette flere ganger og ingenting blir gjort og min psykolog vil egentlig at jeg skal bli mer sykememeldt(noe jeg egentlig ikke har så lyst til). Noen som har noen råd????? Anonymkode: bb9f9...908
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Kanskje det er begrenset hva sjefen får til å gjøre, og kanskje du har større arbeidsevne i en annen jobb? Anonymkode: c4138...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er begrenset hva sjefen får til å gjøre, og kanskje du har større arbeidsevne i en annen jobb? Anonymkode: c4138...9cb Så ditt svar er at jeg burde bytte jobb? Det har ofte vært bytta på personalet tidligere så skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem nå. Anonymkode: bb9f9...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå