AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Var i et forhold med en mann i 6 år, han hadde en sønn fra tidligere, hvor mor ikke var inne i bildet. Gutten var 8 år da vi ble sammen. Det var et ganske dramatisk brudd, eller, det var dramatisk for meg. Jeg sliter fortsatt med mareritt hvor jeg føler meg fanget, og truet på livet. Jeg har hatt null kontakt med eksen på 7 år (altså, siden bruddet) litt med sønnen, men kun bursdagshilsen på face og 2 overfladiske samtaler på messenger. Bor timevis fra hverandre. Har litt dårlig samvittighet overfor sønnen, jeg var jo en slags stemor.. Burde jeg holdt kontakten? Far ville at jeg skulle holde meg unna. Nå føler jeg på at det er for sent, og har ikke lyst å ha kontakt, men føler meg litt "kald", jeg og gutten hadde et fint forhold, men far sette oss opp mot hverandre (han sa om deg, hun sa m deg osv). Anonymkode: 583c0...4bd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Etter alle de årene ? Nei.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Akkurat nå, Luna Llena skrev: Etter alle de årene ? Nei. Nei, men burde jeg holdt kontakten fra starten? Anonymkode: 583c0...4bd
Nooni Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Det finnes en mellomting. Du kan skrive til han. Synes du han var en fin gutt, skriv det. Har du tenkt på han, skriv det. Synes du det har vært vanskelig å skrive til han fordi det har gått så mange år, skriv det. Man får ikke gjort noe med årene som har gått, men kanskje vil gutten synes det er fint at du har tenkt på han. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men burde jeg holdt kontakten fra starten? Anonymkode: 583c0...4bd Litt sent å tenke på det nå. Prøv heller å legg fortiden bak deg. Men du kan jo selvfølgelig gratulere gutten med dagen og slike ting.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 På 21.2.2020 den 20.52, Luna Llena skrev: Litt sent å tenke på det nå. Prøv heller å legg fortiden bak deg. Men du kan jo selvfølgelig gratulere gutten med dagen og slike ting. Enig. Helt ok å være høflig, men strengt talt er det ikke nødvendig å skape en nær relasjon igjen etter så lang tid . Anonymkode: c1f73...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå