Mimmii Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Hei! Jeg har nettopp lysnet håret mitt en god del, etter å ha hatt svart hår i mange år. Resultatet av stripingen i går ble jo selvsagt noe oransje. Jeg har prøvd en del lillashampooer før, blant annet Fudge og By Veira fra Normal.. Har noen av dere prøvd L'Oréal sin? Jeg har hørt at den er lilla, men at den har en del blå pigmenter i seg. Den er jo for lyst eller grått hår, men noen sier at den kan brukes på brunetter også. Kan legge til at det ikke selges noe blåshampoo i butikker. Kanskje noen frisørsalonger har, men det er oftest veldig dyrt. Jeg kunne også bestilt på nett, men vil ha nyansere de oransje tonene fortest mulig!
jukkapalme Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Fudge har blåshampo også som er mer for brunt hår. https://www.blush.no/product/1093709/haarpleie/shampoo/fudge-cool-brunette-blue-toning-shampoo# Vet ikke om den finnes i fysisk butikk, men blush sender ihvertfall kjapt 1
Mimmii Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2020 43 minutter siden, jukkapalme skrev: Fudge har blåshampo også som er mer for brunt hår. https://www.blush.no/product/1093709/haarpleie/shampoo/fudge-cool-brunette-blue-toning-shampoo# Vet ikke om den finnes i fysisk butikk, men blush sender ihvertfall kjapt Den selges bare på nett ja! Jeg prøvde den for en måned siden, og den hadde dessverre ingen god effekt.. Nå vet jeg ikke om lilla eller blåshampoo er noe mirakelkur mot gult eller oransje toner i håret, men jeg merket ikke så stor forskjell hvertfall..
jukkapalme Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 8 minutter siden, Mimmii skrev: Den selges bare på nett ja! Jeg prøvde den for en måned siden, og den hadde dessverre ingen god effekt.. Nå vet jeg ikke om lilla eller blåshampoo er noe mirakelkur mot gult eller oransje toner i håret, men jeg merket ikke så stor forskjell hvertfall.. Åååå, så dumt. Jeg har blondt hår med mye varme pigmenter i og lillashampoen er fantastisk på meg, så håpet den blå varianten ville fungere på deg. By Veira fra normal har jeg og prøvd, syns den var helt verdiløs som lillashampo, gjorde ingenting. Grei som vanlig shampo da.
Mimmii Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2020 13 minutter siden, jukkapalme skrev: Åååå, så dumt. Jeg har blondt hår med mye varme pigmenter i og lillashampoen er fantastisk på meg, så håpet den blå varianten ville fungere på deg. By Veira fra normal har jeg og prøvd, syns den var helt verdiløs som lillashampo, gjorde ingenting. Grei som vanlig shampo da. Ja, By Veira gikk rett i søpla med en gang, for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå