Gå til innhold

Div bryllup spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toastmaster:

Kan man ansette en toast master utenom? Som en bryllupsplanlegger?  Bryllupet er i enkel stil, men ønsker en som har oversikt. 

Noen som har tips til hva jeg kan syssle med nå, 1,5 år i forveien 😂 

Og, hvor kjøpte dere ringene deres? Gjerne dere som har mann som jobber i anleggsbransjen. 

Anonymkode: b1afc...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er å få tak i noen som er "profesjonell toastmaster". Men om du feks velger å ha bryllup på et hotell så kan en av de ansatte der ta den rollen. Det har jeg vært med på. Men vanligvis er toastmaster en person som kjenner ihvertfall en av brudeparet. En felles venn, en onkel, en søster/bror, eller bare en i slekta/vennegjengen som har god kontroll på ting :)

Om det er 1,5 år til du skal gifte deg så har du jo god tid da - vi bestemte oss for 2 mnd siden og bryllupet skal stå om en måned og allikevel føler jeg at jeg har veldig god tid og det meste er ordnet! Men da får du jo ihvertfall god mulighet til å ta gjennomtenkte valg. Om du skal gifte seg på en lørdag i sesongen så er det lurt å få booka lokale og fotograf og sånt om man vil ha noe som er populært.

Vi har kjøpt ringer på Bjørklund. Gull er gull, så om dere skal ha vanlig gullring er det vel det samme hvor du kjøper det? 

Anonymkode: 09d66...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...