Gå til innhold

Svak positiv strek på EL-test, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle😊 

Prøver å bli gravid, sluttet på p-pillen rett over nyttår. Fikk mens ganske fort, og har hatt EL som forventet i etterkant. 

Fikk mensen som forventet, selv om mensen var litt rar. Blødde mye mindre de første dagene, der jeg vanligvis blør ganske mye. Og de siste dagene var det såvidt noe. 

Nå forventer jeg EL igjen, men alle CB testene er negative. Idag så testen slik ut(legger ved bilde), men viste fortsatt negativ. I de siste dagene tisser jeg oftere enn før, har murringer i magen og er i dag  likt som ved forrige EL. Er i tillegg småkvalm/uggen. Men fortsatt ingen utslag på test (tatt tester 4-5 dager), og heller ingen EL slim. 

Tanker om dette? Bare kroppen som justerer seg etter p-pilleslutt? 

Snapchat-775544134.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du ikke har EL enda, enkelt og greit 🙂 mange sliter med EL/syklus etter hormonprevensjon i noen mnd etter slutt. 

jeg trodde jeg var en av de hvor pstav hadde tullet det til. Viste seg å være pcos, så greit å ha i bakhodet om syklus ikke stabiliserer seg. 

Skrevet

Er det slik testen er eller hører den egentlig til en digital type? Var veldig lik pinne som hører til cb digital 😊

Anonymkode: 9ad9a...48b

Skrevet

Testen er CB eggløsningstest, som visee negativ med en sirkel, så et blinkende smilefjes og til slutt bare smilefjes 😊 

Skal ha pcos i bakhodet, takk for svar😊

Skrevet
2 timer siden, Endeligprøver skrev:

Testen er CB eggløsningstest, som visee negativ med en sirkel, så et blinkende smilefjes og til slutt bare smilefjes 😊 

Skal ha pcos i bakhodet, takk for svar😊

Da skal du ikke bruke pinnen uten monitoren:) forhold deg til det som vises på skjermen, uavhengig av strekene på pinnen :) du må bare fortsette å teste. Om du har sluttet på p piller nylig er den nok ikke helt i balanse:) 

Skrevet

Okei, takk skal du ha! 😊

Bare å ta tiden til hjelp da😊👍🏼

Skrevet
5 minutter siden, Endeligprøver skrev:

Okei, takk skal du ha! 😊

Bare å ta tiden til hjelp da😊👍🏼

Jepp! Når jeg hadde fast smiley, så viste pinnen negativ, så digital fungere på en annen måte :)

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Når jeg hadde fast smiley, så viste pinnen negativ, så digital fungere på en annen måte :)

Det ante jeg ikke, så takk skal du ha!😊👍🏼

• Liker 1
Skrevet

Hos meg tok det 10 mnd etter p piller til at jeg ble vanlig og syklusen ble stabil 🙂 hadde EL bare annenhver mnd og ting var egnslig bare rart. Men nå er alt etter kalenderen og vet akurrat når ting skjer. Desseverre har ikke det hjulpet med å bli gravid ennå.. 

Anonymkode: 482c7...795

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg tok det 10 mnd etter p piller til at jeg ble vanlig og syklusen ble stabil 🙂 hadde EL bare annenhver mnd og ting var egnslig bare rart. Men nå er alt etter kalenderen og vet akurrat når ting skjer. Desseverre har ikke det hjulpet med å bli gravid ennå.. 

Anonymkode: 482c7...795

Okei. Fint å høre litt erfaringer fra flere, så takk for at du svarte😊 Håper dere får det til og at du blir gravid🤞🏻😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...