Endeligprøver Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Hei alle😊 Prøver å bli gravid, sluttet på p-pillen rett over nyttår. Fikk mens ganske fort, og har hatt EL som forventet i etterkant. Fikk mensen som forventet, selv om mensen var litt rar. Blødde mye mindre de første dagene, der jeg vanligvis blør ganske mye. Og de siste dagene var det såvidt noe. Nå forventer jeg EL igjen, men alle CB testene er negative. Idag så testen slik ut(legger ved bilde), men viste fortsatt negativ. I de siste dagene tisser jeg oftere enn før, har murringer i magen og er i dag likt som ved forrige EL. Er i tillegg småkvalm/uggen. Men fortsatt ingen utslag på test (tatt tester 4-5 dager), og heller ingen EL slim. Tanker om dette? Bare kroppen som justerer seg etter p-pilleslutt?
Snurrepurre Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Tenker at du ikke har EL enda, enkelt og greit 🙂 mange sliter med EL/syklus etter hormonprevensjon i noen mnd etter slutt. jeg trodde jeg var en av de hvor pstav hadde tullet det til. Viste seg å være pcos, så greit å ha i bakhodet om syklus ikke stabiliserer seg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Er det slik testen er eller hører den egentlig til en digital type? Var veldig lik pinne som hører til cb digital 😊 Anonymkode: 9ad9a...48b
Endeligprøver Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2020 Testen er CB eggløsningstest, som visee negativ med en sirkel, så et blinkende smilefjes og til slutt bare smilefjes 😊 Skal ha pcos i bakhodet, takk for svar😊
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, Endeligprøver skrev: Testen er CB eggløsningstest, som visee negativ med en sirkel, så et blinkende smilefjes og til slutt bare smilefjes 😊 Skal ha pcos i bakhodet, takk for svar😊 Da skal du ikke bruke pinnen uten monitoren:) forhold deg til det som vises på skjermen, uavhengig av strekene på pinnen du må bare fortsette å teste. Om du har sluttet på p piller nylig er den nok ikke helt i balanse:) Anonymkode: 9ad9a...48b
Endeligprøver Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2020 Okei, takk skal du ha! 😊 Bare å ta tiden til hjelp da😊👍🏼
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 5 minutter siden, Endeligprøver skrev: Okei, takk skal du ha! 😊 Bare å ta tiden til hjelp da😊👍🏼 Jepp! Når jeg hadde fast smiley, så viste pinnen negativ, så digital fungere på en annen måte Anonymkode: 9ad9a...48b 1
Endeligprøver Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp! Når jeg hadde fast smiley, så viste pinnen negativ, så digital fungere på en annen måte Anonymkode: 9ad9a...48b Det ante jeg ikke, så takk skal du ha!😊👍🏼 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Hos meg tok det 10 mnd etter p piller til at jeg ble vanlig og syklusen ble stabil 🙂 hadde EL bare annenhver mnd og ting var egnslig bare rart. Men nå er alt etter kalenderen og vet akurrat når ting skjer. Desseverre har ikke det hjulpet med å bli gravid ennå.. Anonymkode: 482c7...795
Endeligprøver Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hos meg tok det 10 mnd etter p piller til at jeg ble vanlig og syklusen ble stabil 🙂 hadde EL bare annenhver mnd og ting var egnslig bare rart. Men nå er alt etter kalenderen og vet akurrat når ting skjer. Desseverre har ikke det hjulpet med å bli gravid ennå.. Anonymkode: 482c7...795 Okei. Fint å høre litt erfaringer fra flere, så takk for at du svarte😊 Håper dere får det til og at du blir gravid🤞🏻😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå