Anonym243 Skrevet 21. februar 2020 #1 Del Skrevet 21. februar 2020 Hjelp...Hvilken type møll er dette?? 🤔 Vi finner flere of flere av disse. 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 21. februar 2020 #2 Del Skrevet 21. februar 2020 Ser ut som melmøll. Vi hadde de her for noen år siden, men etter en lang kamp var det heldigvis vi som gikk seirende ut- men fysj for noe svineri! Følger gjerne med grove melprodukter. Bruk google for å se hvordan du blir kvitt dem, alt for omfattende til å skrive i et kommentarfelt . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym243 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2020 Takk for svar🙂 Har sjekket alle melposer. Ingen larver🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 21. februar 2020 #4 Del Skrevet 21. februar 2020 Kan være at de har lurt seg unna og lagt egg andre plasser nå, de kan ha forlatt melposen for lenge siden...usj... been there done that! Anbefaler deg, i tillegg til å lese deg opp, å kontakte et skadedyrsfirma for gode og konkrete råd. Ingen grunn til panikk, de gjør ingen skade, bare så fryyyyyyktlig plagsomt å finne de rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Del Skrevet 27. februar 2020 På 21.2.2020 den 19.42, Jammf skrev: Kan være at de har lurt seg unna og lagt egg andre plasser nå, de kan ha forlatt melposen for lenge siden...usj... been there done that! Anbefaler deg, i tillegg til å lese deg opp, å kontakte et skadedyrsfirma for gode og konkrete råd. Ingen grunn til panikk, de gjør ingen skade, bare så fryyyyyyktlig plagsomt å finne de rundt omkring. Trenger tips til konkret skadedyrfirma! Melmøllinvasjon på kjøkkenet! Anonymkode: 40bb3...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 27. februar 2020 #6 Del Skrevet 27. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger tips til konkret skadedyrfirma! Melmøllinvasjon på kjøkkenet! Anonymkode: 40bb3...6c7 Vi fikk hjelp av Rentokil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Del Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, Jammf skrev: Vi fikk hjelp av Rentokil Takk😊 Anonymkode: 40bb3...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooh Skrevet 28. februar 2020 #8 Del Skrevet 28. februar 2020 Hadde de samme i kjøkkenskapene i fjor. Kastet all mat som var åpnet og kjøpte oppbevaringsbokser til alt annet. Vasket så skapene grundig og satt klistrefeller ut jeg kjøpte på nett. Ble heldigvis kvitt mølla etter et par uker men fysj så ekle de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Del Skrevet 28. februar 2020 17 timer siden, Pooh skrev: Hadde de samme i kjøkkenskapene i fjor. Kastet all mat som var åpnet og kjøpte oppbevaringsbokser til alt annet. Vasket så skapene grundig og satt klistrefeller ut jeg kjøpte på nett. Ble heldigvis kvitt mølla etter et par uker men fysj så ekle de er! Jeg gjorde det samme. Jeg vasket skapene med klor, og gikk over de med hårføner etterpå. I tillegg til at de ble støvsugd. Klarte å bli kvitt både møll og egg, men det tok 2-3 uker før det var tomt. Anonymkode: 16ea9...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 30. oktober 2024 #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 Ish fått det selv! I dag var det en møll som flakset rundt inn i en gjennomsiktig krydder flaske jeg har 😱 den ble kastet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå