Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med deg på chat og MSN for mange år siden. Jeg husker ikke hva du heter, men du kalte deg "Ugla". Du trodde du var så stygg, og hadde så uendelig dårlig selvbilde. Du jobbet på butikk, hvis jeg ikke husker feil. Du bodde i Åmot. 

Jeg begynte plutselig å tenke på deg. Jeg syns du var veldig hyggelig, men jeg fikk deg aldri ut av skallet ditt. Du var alltid trist og sjenert, uansett hvor mye jeg prøvde å få deg til å tenke annerledes.

Hvis du er her inne og leser dette, så håper jeg det går bra med deg! 

Anonymkode: e3fee...bfa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om det er meg du mener men jeg er fra Åmot og har jobbet i butikk noe jeg fortsatt ønsker. Hvorvidt jeg kaldte meg ugla husker jeg ikke. Men jeg er blitt sky og tilbakeholden etter noen dårlige erfaringerfra det proffesjonelle behandlingsapparatet idag. Er egentlig sosial og livlig og med god fantasi

Anonymkode: 1f3c9...e94

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om det er meg du mener men jeg er fra Åmot og har jobbet i butikk noe jeg fortsatt ønsker. Hvorvidt jeg kaldte meg ugla husker jeg ikke. Men jeg er blitt sky og tilbakeholden etter noen dårlige erfaringerfra det proffesjonelle behandlingsapparatet idag. Er egentlig sosial og livlig og med god fantasi

Anonymkode: 1f3c9...e94

Vet ikke om det kan ha vært deg, vanskelig å si. Ut fra skrivemåten din tror jeg egentlig ikke det. Men ønsker deg uansett alt godt. 🙂

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det kan ha vært deg, vanskelig å si. Ut fra skrivemåten din tror jeg egentlig ikke det. Men ønsker deg uansett alt godt. 🙂

Det kan vel ha skjedd ett og annet med skrivemåten (og andre ting i hennes liv) siden MSN-dagene ☺️

Anonymkode: fbde8...3f7

Skrevet

Snakker vi om Åmot kommune eller Åmot i Viken?

Anonymkode: 0a575...68f

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi om Åmot kommune eller Åmot i Viken?

Anonymkode: 0a575...68f

Hmmm... Gamle Buskerud, så det blir vel Viken. 

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg husker deg fortsatt. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...