AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg har to jobbtilbud; ett som er 5 minutter hjemmefra, langvakter og ønsketurnus. Dette passer bra med hjemmeboende barn deltid, samt ingen utgifter til transport. Dog er dette en jobb jeg ikke interesserer meg noe videre for. Det andre tilbudet er 40 min unna med bil, med noe køkjøring og transportutgifter. Det er lengre unna, og jeg mister tid med barn. Dvs reise hjemmefra kl 07, og hjemme 1600. Dette derimot en jobb jeg ønsker meg! Ville dere gått for det trygge, i nærheten av barn og hjem; eller alternativ to; etter interessefelt? Anonymkode: ba615...a68
kikkana Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Hva har det å si hva vi andre tenker her? Dette må jo du finne ut av selv, hva gjelder meg f eks trenger ikke passe for deg. Den med langvakter høres ut som helse et eller annet, noe som betyr grei odds for at behovet ikke forsvinner ved første blunk. Hva med å prøve ut den lengst unna bare for å se? Er ikke alltid at det en ønsker seg var så digg alikevell. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Jeg tipper du kommer til å angre deg ihjel hvis du ikke slår til på nr 2. Kanskje ikke i starten i den første jobben, men etterhvert. Garantert. Anonymkode: c506b...997
Mrs Robinson Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Om du har små barn: alternativ 1 Er barna litt større (typ klarer være hjemme alene/ordne seg på morgenen selv): alternativ 2 Er hva jeg ville valgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå